Bizar! Al 4 weken onrustig van vrijdag op zaterdag.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sopann, 20 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik vraag me echt af of er meer babies zijn met dit bizarre trekje.

Voor de vierde week op rij is ZL van vrijdag op zaterdag flink onrustig. Hij slaapt tot de eerste nachtvoeding, meestal 03.00 uur en daarna is het jengelen, huilen, even slapen, weer jengelen.
    Nou hoort dat bij een kindje, maar we vinden het zo bizar dat het altijd van vrijdag op zaterdag is! Hebben meer ouders dit gehad?

ML en ik hebben al overal over zitten denken net (het patroon viel nu pas op, dus die onrust is het ook niet) maar we kunnen niets bedenken. Onze voeding is hetzelfde, ik drink niet ineens een glas wijn ofzo, we gaan dezelfde tijd naar bed, ZL slaapt op hetzelfde moment als andere dagen en wordt ook gewoon net als de andere dagen om 03.00 uur wakker voor de voeding.
    Hij is van maandag op dinsdag geboren (je gaat zelfs denken dat het daarmee gelinkt is) dus dat past ook niet in een patroon.

We werken 6 dagen per week, dus ontspanning vanuit onze kant omdat het weekend.is, leek ons ook niet.

Ik ben heel benieuwd of er mensen zijn die dit herkennen!

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Heb je misschien buren die elke vrijdagnacht laat thuiskomen of zo?

3. Sopann

Sopann Niet meer actief

Oh! Aan de buren nog niet gedacht idd...
    ZL slaapt bij ons op de kamer, maar misschien lichter dan wij. Dat zou nog wel eens kunnen!

4. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier was het/is het altijd van zaterdag op zondag. We wonen in een jonge buurt en de mensen om ons heen hebben geen kids (de meeste zelfs alleen) En die komen snachts na het stappen thuis en dan is er toch wat lawaai in ons huis. Wij hebben er zelf nooit last van gehad, maar nu dus wel een beetje.
    Je doet er niks aan, maar soms is het wel eens vervelend.

5. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is hij vrijdag op zaterdag geboren?

6. Sopann

Sopann Niet meer actief

Nee, van maandag op dinsdag. Daar dacht ik ook al aan idd :D