Mini winkelkarretje AH

Discussie in 'De lounge' gestart door flowerpower50, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Nu vraag ik me af, of in het handvat nu echt batterijen kunnen, of zit dat er "voor de sier" krijg het namelijk niet voor elkaar.
    :)

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Voor de sier

Hier ook al geprobeerd maar doet dus niks
    Dacht eerst dat het een fout was, maar wij hebben er 2 en die hebben het allebei

Dingen zijn trouwens overal uitverkocht en komen ook niet meer binnen. Stad en land afgereden en afgebeld en nog twee bemachtigd :D hij is er kei blij mee

3. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net op levensmiddelenkrant.nl gelezen dat winkels vandaag de laatste voorraad kassa's, winkelwagentjes en mandjes heeft gekregen en dat het nu op is. Pas in het najaar komen ze weer! Echt dikke #fail van ah... Heb ze hier niet kunnen bemachtigen... :(

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zag dat ze op marktplaats al werden aangeboden....bieden vanaf 40 euro! Weet niet wat die in de winkel koste hoor.
    Ook de kassa's....wordt flink voor gevraagd terwijl je een zelfde soort kassa voor veel minder bij een speelgoedwinkel kan kopen.

5. koala28

koala28 Niet meer actief

De winkelwagentjes zijn met bonuskaart € 12,99. Zag ook al op Marktplaats iemand die alles had gekocht (mandje, wagentje, kassa, etc) en op Marktplaats aanbood met bieden vanaf € 90,-.
    Vind dat er ook flink geboden wordt op de mini's.

6. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Heb inderdaad ook een andere winkel bezocht dan hier, hier ook alles op. Behalve de krijtborden en winkeltjes zelf.
    Bij de andere winkel nog een wagentje kunnen bemachtigen, en kreeg zelfs drie mini's extra!
    90 euro op marktplaats?!? Jee dat is wel erg veel zeg.

7. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Dan ga ik de minis ook maar eens op marktplaats zetten haha.
    Over een jaar liggen ze overal op de rommelmarkt.

8. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    90 € vragen vind ik echt schandalig. Ik heb zo'n hekel aan dat soort types die zich op zo'n wijze proberen te verrijken. Bah!

9. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Strakke actie van de AH wel hoor... Al die kindertjes groeien hélemaal op met alle producten van de AH, overal staat ook het logo van AH op. Super marketing zit hierachter, en alle consumenten doen mee.

10. mamsvanf

mamsvanf Actief lid

21 okt 2011
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad schandalig! Ik heb ook een hekel aan dat soort types.
    Wel stom van AH hoor, actie net begonnen, nu alle winkelwagentjes etc. al uitverkocht :(:cool: Hadden ze beter op in moeten spelen!!

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

erg slecht van de AH dat alles nu al uitverkocht is.

doet me een beetje denken aan de disco's van de PLUS toentertijd. de muntjes gooiden ze je mee dood, en de spelertjes waren er maar 3 dagen ofzo

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    Owwww hoop dat ze morgen nog wat hebben...
    Zo'n mandje en winkeltje is wel leuk!

Maarre...volgende probleem... Waar gaan we dat weer laten

13. koala28

koala28 Niet meer actief

Dat probleem hebben we hier ook. Ik spaar het nu allemaal op en dan krijgen ze het waarschijnlijk met Sinterklaas. Ik heb alleen een houten winkeltje dus ik heb dat kartonnen winkeltje niet gekocht..

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik he gelukkig alles kunnen bemachtigen. Staat nu op zolder, nu maar wachten tot mn dochter oud genoeg is om ermee te spelen. heb geloof ik alles: winkeltje, winkelwagen, kassa, weegschaal, mandjes, geld, tasjes, bonnenboekjes..

Mijn vriend zei al, strakke actie van de AH! Marketingtechnisch geniaal.

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik woon niet in NL maar ben toch wel benieuwd waar julie het over hebben :D

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier maar bij 1 van de 5 AH de karretjes binnengekregen, en meteen uitverkocht!!
    Dat vind ik toch wel erg slecht hoor!
    Baal er echt van!!!
    b

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier had de xxl appie alleen nog 2 kartonnen winkeltjes, 3 houten kratjes, paar winkelboekjes, en stuk of 3 magneetborden.. verder was alles op.

Deel Deze Pagina