Nu vraag ik me af, of in het handvat nu echt batterijen kunnen, of zit dat er "voor de sier" krijg het namelijk niet voor elkaar.
Voor de sier Hier ook al geprobeerd maar doet dus niks Dacht eerst dat het een fout was, maar wij hebben er 2 en die hebben het allebei Dingen zijn trouwens overal uitverkocht en komen ook niet meer binnen. Stad en land afgereden en afgebeld en nog twee bemachtigd hij is er kei blij mee
Net op levensmiddelenkrant.nl gelezen dat winkels vandaag de laatste voorraad kassa's, winkelwagentjes en mandjes heeft gekregen en dat het nu op is. Pas in het najaar komen ze weer! Echt dikke #fail van ah... Heb ze hier niet kunnen bemachtigen...
Zag dat ze op marktplaats al werden aangeboden....bieden vanaf 40 euro! Weet niet wat die in de winkel koste hoor. Ook de kassa's....wordt flink voor gevraagd terwijl je een zelfde soort kassa voor veel minder bij een speelgoedwinkel kan kopen.
De winkelwagentjes zijn met bonuskaart 12,99. Zag ook al op Marktplaats iemand die alles had gekocht (mandje, wagentje, kassa, etc) en op Marktplaats aanbood met bieden vanaf 90,-. Vind dat er ook flink geboden wordt op de mini's.
Heb inderdaad ook een andere winkel bezocht dan hier, hier ook alles op. Behalve de krijtborden en winkeltjes zelf. Bij de andere winkel nog een wagentje kunnen bemachtigen, en kreeg zelfs drie mini's extra! 90 euro op marktplaats?!? Jee dat is wel erg veel zeg.
Dan ga ik de minis ook maar eens op marktplaats zetten haha. Over een jaar liggen ze overal op de rommelmarkt.
90 vragen vind ik echt schandalig. Ik heb zo'n hekel aan dat soort types die zich op zo'n wijze proberen te verrijken. Bah!
Strakke actie van de AH wel hoor... Al die kindertjes groeien hélemaal op met alle producten van de AH, overal staat ook het logo van AH op. Super marketing zit hierachter, en alle consumenten doen mee.
Inderdaad schandalig! Ik heb ook een hekel aan dat soort types. Wel stom van AH hoor, actie net begonnen, nu alle winkelwagentjes etc. al uitverkocht Hadden ze beter op in moeten spelen!!
erg slecht van de AH dat alles nu al uitverkocht is. doet me een beetje denken aan de disco's van de PLUS toentertijd. de muntjes gooiden ze je mee dood, en de spelertjes waren er maar 3 dagen ofzo
Owwww hoop dat ze morgen nog wat hebben... Zo'n mandje en winkeltje is wel leuk! Maarre...volgende probleem... Waar gaan we dat weer laten
Dat probleem hebben we hier ook. Ik spaar het nu allemaal op en dan krijgen ze het waarschijnlijk met Sinterklaas. Ik heb alleen een houten winkeltje dus ik heb dat kartonnen winkeltje niet gekocht..
Ik he gelukkig alles kunnen bemachtigen. Staat nu op zolder, nu maar wachten tot mn dochter oud genoeg is om ermee te spelen. heb geloof ik alles: winkeltje, winkelwagen, kassa, weegschaal, mandjes, geld, tasjes, bonnenboekjes.. Mijn vriend zei al, strakke actie van de AH! Marketingtechnisch geniaal.
Hier maar bij 1 van de 5 AH de karretjes binnengekregen, en meteen uitverkocht!! Dat vind ik toch wel erg slecht hoor! Baal er echt van!!! b
hier had de xxl appie alleen nog 2 kartonnen winkeltjes, 3 houten kratjes, paar winkelboekjes, en stuk of 3 magneetborden.. verder was alles op.