Citytrip Rome

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Inez01, 7 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Planning is om in voorjaar een citytrip naar Rome te gaan.

Iemand tips voor een goede/leuke accomodatie en restaurants? We gaan per vliegtuig heen en willen graag een makkelijke uitvalsbasis waarbij je niet te ver bij OV vandaan zit voor de bezienswaardigheden. Qua restaurants geen haute cuisine, maar gewoon goed eten voor een eerlijke prijs.

Accomodatie hoeft zeker niet superchic te zijn, maar backpacker is weer het andere uiterste. Als de bedden maar goed liggen en het er schoon en verzorgd uitziet. Mooi uitzicht is uiteraard meegenomen.

Ben benieuwd ladies!

2. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Ik zie nu (net even over het hoofd gezien) dat er ook een topic is met de do's en don'ts voor Rome... ook makkelijk. Dus die volg ik ook even.

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Die andere is van mij haha. Wij gaan eind februari en ons werd de wijk Trastevere aangeraden om een hotel te zoeken. Volgens velen was het gebied om het station (Termin, waar veel hotels zitten) 's avonds niet zo prettig en Trastevere zou enorm gezellig zijn. Veel leuke restaurantjes en een goede sfeer.

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij zaten wel in de buurt van Termini en dat was prima te doen! Om de hoek meerdere restaurantjes en cafeetjes.
    Even kijken hoe het hotel heet: Nord Nuova Roma.
    Mooi hotel, wat ouderwets, maar schoon en goed onderhouden. Terras op het dak!

5. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Wij hebben trouwens Trastevere Terrace Suites geboekt. We wilden ook niet te duur, maar wel lekkere bedden en een goede locatie.

6. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Ladies tot zover alvast dank. Ik ga meteen even kijken naar de hotels die jullie opgeven.

7. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    In Trastevere heb ik de lekkerste pizza ooit gegeten. Geen idee meer waar. Maar er zaten veel italianen in een klein restaurantje ergens in een steegje. Helemaal geweldig!

Deel Deze Pagina