Echt? Ik blijf altijd zo vast houden aan dat 2 ons groente en 2 stuks fruit... Ik heb er ook allemaal geen enkel verstand van Ik weet op zich ook wel dat er suiker in zit, maar ben op zich nooit zo bang voor suiker. Met dit eetpatroon zit ik gemiddeld tussen de 500-1000 cal minder dan dat ik verbrand, dus voor mijn gevoel zit het goed. Ondanks mijn 300 cal ontbijt (idd, ik weet hoeveel er in sinaasappelsap zit, maar ik geniet daar sochtends echt van.) Maar misschien kan ik op de dagen dat ik niet sport een stuk fruit vervangen voor cherrytomaatjes of zo. Thee en koffie drink ik allebei zwart. Dank je wel, ik ga ervoor...
Ja, ik weet niet hoeveel jus de orange je drinkt, maar 1 GLAS versgeperste jus de orange telt al voor 2 stuks fruit!! stel je drinkt 3 glazen op heb je al 6 stuks fruit op aan fruitsuiker 1 fles versgeperste jus d orange zitten rond de 10 suikerklonten ofzo in.. Je 'moet' idd 2 stuks fruit, maar ook niet meer vanwege de fruitsuikers.. teveel suiker is echt slecht hoor.. Je hebt alles dubbelop... jus d'orange, zoet beleg, 2x fruit.. Zelfs in 1 flesje yakhult zitten al 2 suikerklontjes, en in een flesje AA drink zelfs 14!!! laat staan in een fles jus d'orange.. Zitten echt veel calorieën in, en heel veel suiker.. enige gezonde eraan is de vitamine C.. ( bij versgeperste dan, bij die kant en klare zit er helemaal weinig goeds in en veel toegevoegde suikers)
Ik ben 7 kilo kwijtgeraakt met de app; fat secret. Is ongeveer dezelfde app als die van de weight watchers maar dan gratis of 1,79. Ik werd hier erg bewust van wat ik op een dag at en mocht eten. Nu was ik niet absurt zwaar, maar wilde gewoon weer in maatje 38 en dat is gelukt in twee maanden tijd.
Wat een verschil met apps! Ik heb de app die jij hebt genoemd gedownload en daar mag ik 250cal per dag meer dan met my fitness pal
Ja, ik 300 meer dan my fitness pall.. Maar bij de sportschool en mijn Vetpercentage weegschaal thuis berekent hetzelfde als de my fitness pal app qua BMR.. Ik vind die fat secret amateuristischer ogen eerlijk gezegd
Ik heb ook niet zo zeer calorieën geteld... Ik werd me alleen wel bewust van wat goed en minder goed voor je is. Dat ik voornamelijk niet te weinig gong eten zoals veel mensen doen als ze gaan lijnen. Ik had hiervoor ook nog nooit aan de lijn gedaan.
Hoeveel calorieen mogen jullie dan gemiddeld op een dag eten? En hoeveel minder is dat vergeleken met wat je verbrand? Of zijn jullie niet meer aan het afvallen? Oh, miss mac, ik drink 1 glas jus per dag, ik vind het gewoon echt heelrijk sochtends en soms moet je ook kunnen genieten denk ik. Als ik echter geen resultaat zie binnen nu en een maand moet dat glas er ook maar af Verder drink ik over het algemeen alleen maar koffie, water en thee.
Hoeveel calorieen je mag hangt af van je gewicht en hoe actief je bent.. Iemand met een zittend beroep verbrand minder dan iemand met een actief beroep zoals een postbode Google eens op BMR en AMR.. Kun je precies uitrekenen hoeveel calorieen je verbrand in rust ( als je bij wijze van de hele dag slaapt, om je organen en je lijf in leven te houden) en in activiteit.. Dat glas jus D orange zal echt niet veel uitmaken hoor qua kilo's, maar als je EN jus D orange, EN zoet beleg, EN fruit etc eet krijg je wel veel suiker binnen.. Wat voor thee drink je? In avondmelange van zonnatura zit bij 90% suiker Dus kijk ook goed uit wat voor thee je koopt..
Dat snap ik, mijn caloriebudget veranderd ook gedurende de dag aan de hand van hoeveel ik beweeg (app is gelinkt aan stappenteller). Alleen omdat jullie nu aangeven dat er verschil in de appjes zit was ik gewoon benieuwd naar de waardes en of dat heel erg uiteenloopt. Als het verschil in tussen 2 appjes voor jou al 300 is, dat is mijn hele ontbijt ik vroeg me af hoeveel procent die 300 van jou totaal bijv is en voor welk verschil jullie allemaal kiezen. Ik ga dus voor 500 en op goede dagen komt het wat hoger uit en ik vind dat goed vol te houden. Volgens mijn app zou ik dan in aug 10 kilo kwijt moeten zijn.
Ik moet er 5.5 kwijt. Ik ben er inmiddels al 4 kwijt. Enkel en alleen door sportrn en de schijf van vijf. De verhouding tussrn vetten, koolhydraten en eiwitten gaat het om. Ik eet per dag 1550 kcal. 6 a 7 boterhammen, magere yoghurt met fruit en een gebalanceerde avondmaaltijd (Bodysupport heet het)
Heel stuk getypt alles weg Nou nog een poging: Goedemorgen ladies Er is volop gereageerd das leuk allemaal leuke goeie adviezen. Mijn eetschema van gisteren was inderdaad heel weinig en niet zoals het hoort en ook niet zoals het normaal is maar kwam even zo uit. vandaag ziet hij er zeer waarschijnlijk als volgt uit: O: smoothie van yoghurt banaan grapefruit en lijnzaad en twee dikke plakken ontbijtkoek T: paprika L: 2 of 3 br. boterhammen met vis en wortels T: wortels en of een reepje D: grote portie haricots verts met spek en noten... T: ??? geen idee waarschijnlijk niets want dat doe ik zelden Nou en dan maar zien wat er gebeurd vanmorgen stond ik toch stiekem op de weegschaal.. ik weet natuurlijk dat 1x per week wegen een beter beeld geeft maar ben nogal nieuwsgierig aangelegd en vanmorgen was er in vergelijking met gister morgen al wat af... ) nou dames ben benieuwd naar jullie verhalen
Ok, toch liggen de waardes wel in de buurt van mij dat geeft me iets meer vertrouwen in de app die ik gebruik. Mooi, dus wij allemaal 7 tot 10 kilo eraf en jij 7 of 10 kilo erbij! Ik vind het mooie doelen allemaal!
Wauw, dat geeft de burger moed lijkt me, goed joh! Onze weegschaal is kapot, tja half werk is mijn middle name Vandaag wel opgelet of dingen gezond waren etc, maar niet op de hoeveelheid. Ik ben nog aan het herstellen van de buikgriep. Maar ik begin wel te merken dat het al vanzelf gaat, ondanks niet opletten zit ik het zelfde eetpatroon als vorige week en heb ik geen honger of zo. Maar goed, een redelijke zitdag op werk gehad en sporten doe ik nog maar even niet vanavond.
Goedemorgen allemaal, Hier ben ik weer... Vandaag denk ik hetzelfde schema als gisteren overdag... en vanavond eten we ergens anders dus geen idee wat de pot schaft. Helaas stond ik vanmorgen weer stiekem op de weegschaal en die zei niet veel goeds.. maar goed ik hou de weging van as maandagochtend aan.
Hier wil ik er ook 5 kilo vanaf. Ik sport om de dag, doe de Shred it with weights van Jillian Michael. Heb een dumbbell van 6 kilo. Ik vind het een pittige training, maar wel erg leuk. De ene dag shredden, de andere dag wandel ik 's avonds 5 kilo. Gewoon, lekker lopen met de hond. Ik ontbijt vaak met kwark, fruit, chiazaden, hennepzaden, gojibessen. Soms een eitje er bij. Tussendoor fruit, of eieren. Tussen de middag crackers of brood. En 's avonds veel groente en een lekker stuk vlees. Aardappelen probeer ik een beetje te laten staan. Verder drink ik water of groene thee. Met bovenstaande manier ben ik in een jaar tijd 20 kilo kwijt geraakt, dus dat moet nu wel weer lukken. Al is het nu een stuk minder haha. Weeg tussen de 70 en 75 kilo ( schommelt nog wel eens flink ) bij 183 cm.
Hoi Aszz... maarreh jij gaat nu toch geen 20 kilo meer verliezen,, sterker nog volgens mij weeg jij prima!!! Nee dat is geen nederlands ) Volgens mij heb jij een prima gewicht... das beter
Nee joh, ik wil er nog 5 kilo vanaf. Misschien 10. Mijn probleem zone is mijn buik. Echt, ik heb super slanke benen, weinig kont ( helaas ), dunne armen maar een buik met vetjes. En naast dat het ongezond is, is het ook nog eens lelijk Dus die 5 kilo zit echt aan mijn buik. En die gaan we er voor de zomer vanaf halen!