Alleen is het jammer dat je nooit weet WAAR je die 5 of 10 kilo gaat afvallen..kan net zo goed bij je borsten of benen zijn.. lokaal afvallen gaat niet.. vooral op je buik gaat het er moeilijk af Hier 49 kilo en toch echt ook een buikje en lovehandles hoor Kun je beter je buik erbij gaan trainen
Mijn ervaring is wel dat het van mijn buik af gaat. Ik merk het nu ook al. Ben net 1.5 week intensiever bezig en er is alweer een cm van af. Dat er wat van de rest af gaat maakt me niet zoveel uit. In de shred it with weights wordt je buik ook getraind. Ik vind het trouwens heel erg leuk, die kettlebell.
Ik heb eens kort gekeken naar al dat shredden, maar ik denk niet dat het iets voor mij is... Moet je ook springen en zo? Straks als de kleine op bed ligt spring ik maar weer op de racefiets, die staat nog op zolder, dus dat gaat nog mooi! Maar ja, die racefiets doet niks voor mijn buik. Kijk maar naar al die mannen op hun snelle hippe fietsjes waar de bierbuik gezellig heen en weer schommelt voor hun stuur Ik krijg echt die 2 liter vocht op een dag niet voor elkaar, hoe doen jullie dat? Lopen jullie met een water flesje te slepen?
@aszz 10 kilo met jouw lengte meisje meisje.. das te veel hoor... Verder wat je verteld over je lichaamsbouw..zoooo herkenbaar...alleen bij mij nog vreemder.. dikke buik dunne/slanke benen geen kont (verlenging van rug) kleine borsten slanke/dunne onderarmen Bovenarmen als dikke kipfilets... en een dikke onderkin... pffft hahaa lekker zelfbeeld heb ik he.. haha maar is echt zo Verder ben ik heel gelukkig hoor
@smurfjes mama... Ik verplicht mezelf op mijn werk 2 liter water en thee te drinken idd dmv een halve liter fles water en ik moet 10 bekers thee drinken... lukt best...
Hi, Ik wil er 8 af. Ben 3 weken geleden begonnen met 'hard'lopen (start 2 run met Evy), anderhalve week geleden de cappucino's met suiker op het werk vervangen door thee zonder suiker en ik probeer minder te snoepen. Weegschaal moet een nieuwe batterij in en dat laat ik nog maar even zo . xxx
Haha ja zo beschrijf ik mezelf ook. Altijd een dikke kop. Ook toen ik 55 kilo woog trouwens. En mijn bovenarmen zijn geen kipfilets, maar gewoon normaal. En ik heb een C cup. 10 kilo max er af, uit gaand van 65 kilo, is een mooi gewicht voor mijn bouw. Dan kijk ik niet naar de BMI hoor.
Heb niet alles gelezen maar vind ook dat je a. te weinig eet en b. de verkeerde dingen eet. Ik ben sinds begin januari aan het lijnen (doe weightwatchers) en ben al bijna 14 kg kwijt terwijl ik elke dag ongeveer 1700 cal eet. Ik beweeg trouwens wel elke dag minimaal een uur in de vorm van wandelen of fietsen. Mijn dagmenu ziet er bijvoorbeeld zo uit: O: overnight oats van 1 banaan. 30gr havermout. 10gr lijnzaad, 10gr chiazaad en 200ml amandelmelk T: 2 volkoren knäckebröd met Philadelphia light en 1 flinke appel L: 2 stevig spelt boterhammen (gelijk aan 3 gewone boterhammen) met cottage cheese en filet americain en een glas magere melk T: 100gr snoeptomaatjes en 100gr worteltjes D: ww recept met oa 175gr kalkoenfilet, Broccoli, 50gr ongekookte rijst en een sausje (ww proof met lightroom en mosterd) T: 200gr magere yoghurt met 1 grote sinaasappel Zoals je ziet eet ik best veel. Ik was veel te zwaar (BMI van bijna 32) maar inmiddels ben ik nog maar 5kg verwijderd van een gezonde BMI. Dus het hoeft niet zo weinig te zijn om succesvol af te vallen. Beweging is voor mij wel een belangrijke aanvulling. Zonder dat zou ik vast niet zo snel afvallen.
ik weet dat het niet veel lijkt.,.. maar ik kan gewoonweg niet meer eten... dan barst ik uit elkaar.. dit is echt genoeg voor mij
Vraagje, houden jullie een gezonde bmi van 24 aan? Of 21? Want mijne is nu 24-23 (heb me nog niet gewogen maar laatste keer 24) maar ik krijg altijd maar commentaar dat ik op de borderline zit en dat dat niet goed is. Van de dokters overigens.
Ik heb geen idee, ik houd niet echt een streef BMI of streef gewicht aan. Ik ben nooit de slankste geweest (post tienerjaren dan...). Ik wil ook niet perse heel dun worden, maar gewoon weer fit zijn. Daarvoor wil ik en een paar kilootjes kwijt en weer kunnen sporten zoals ik dat voor de zwangerschap deed. Vandaag een goede dag, goed aan eetpatroon gehouden en lekker actief geweest! en jullie?
Ja goed ( en lekker ) gegeten, en daarnet 8 km gewandeld. Wel veel spierpijn van gisteren, dus die voelde ik wel even.
Hoe bedoel je dit? Heb je een voorbeeld. Want dacht ook altijd dat een gezonde bmi tussen de 19-25 ligt.
Nou, stel je hebt een bmi van 23, gezond dus. maar je kan nog steeds veel buikvet hebben en dat is slecht..
Geen probleem Daarom ben ik (en vast meer moeders) een beetje, "slecht", heb een gezond bmi maar mijn buikje is nog wat groot
Lees mee, wil ook (min.) 7 kilo kwijt. Mijn bmi is 24.5, nog net binnen het goede gedeelte dus. Ben al een kilo of 6 kwijt, maar wil er dus nog een paar af. Ik doe het wel heel rustig aan, probeer zo'n 1-2 kilo per maand af te vallen. Hier weinig buikvet trouwens, juist dikke bovenbenen en kont, grote borsten, maar smalle taille vreemd genoeg.