minimaal 7 kilo eraf!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door dwazie1980, 17 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik lees/doe met jullie mee.
    Ik moet wel meer afvallen dan 7 kilo ( eigenlijk 20 kilo ;) )

Ik let erg op mn eten maar mijn probleem is dus dat ik niet kan sporten of meer bewegen. Ik heb fibromyalgie maar daarbij dus waarschijnlijk ook een spierziekte waardoor ik steeds erge spierzwakte krijg. Ook mijn coordinatievermogen word steeds slechter. Dus om af te vallen moet ik het puur en alleen doen van opletten op mn voeding.

Iemand tips voor me wat en hoeveel ik het beste kan eten op een dag?
    Ik eet nu :
    Ontbijt : brinta
    tussendoor : fruit
    Luncht kwark met yoghurt met muesli en wat cruesli
    tussendoor cup a soup of eierkoek of ontbijt of fruit ( net waar ik zin in heb
    Avondeten : gewoon normaal avondeten met de pot mee
    Geen toetje en na het avondeten eet ik niks meer tot aan de volgende morgen.

Mijn grootste valkuil is dat als ik erg moe ben of veel pijn dat ik dan nog wel eens naar een zak chips wil grijpen of koekjes ofzo....

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oeh ik voel me vandaag best beroerd. Dikke snotneus, hoofd vol, beetje koortsig. Bah.
    Maar goed, vandaag heb ik tot nu toe gegeten:
    Volle kwark met muesli, aardbeien, goijbessen, chiazaad, hennepzaad en geraspte kokos.
    Een peer en een volkoren koekje tussendoor
    2 sneetje speltbrood met kaas.
    2 gekookte eieren ( nog steeds spierpijn )
    En vanavond broccoli met kipfilet.
    Verder groene thee, water en een bakje koffie.

3. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Aszz, dat ziet er goed uit zeg! Ik lees en schrijf graag met jullie mee! Ik ben mijn zwangerschapskilo's kwijt, maar die 8 kilo teveel raak ik maar niet kwijt.. dus ik moet er nu toch echt wat voor gaan doen. Volgende week begin ik weer met werken, lijkt me een goed moment om mijn gewoontes aan te pakken :) vandaag heb ik gegeten:
    Ontbijt: 1 volkorenbroodje met ham en een gebakken ei en een glas multivitamine
    Tussendoor: 2 stukjes pure chocola (had geen koekjes of fruit in huis haha)
    Lunch: 1 opscheplepel rundvleessalade en 2 knackebrodjes met kaas.
    Tussendoor: niets
    Avondeten: patatje en een bamischijf
    Haha, dus niet echt een uitgebalanceerd dieet vandaag :p
    Nou ja, morgen eerst boodschappen doen en dan begin ik :D

4. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    o: 250 gr kwark met muesli niet de gezoete
    t 1,5 stuk boterkoek (bij mn oma en die verwend me zo graag als ik nee zeg pakt ze wel wat anders) en twee witte chocoeitjes
    l: niks zat nog vol van tussendoortje
    t: banaan en appel
    D: macaroni met sausje van gepelde tomaten tomatenpuree paprika ui knoflook aubergine courgette en klein beetje geraspte kaas
    t: napoleon snoepje en een ander snoepje (naam kwijt) en nu heb ik honger dus neem ik zo nog een brosse eierkoek.

hoop morggen een betere dag savonds staan pannenkoeken op het menu

5. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier een "slechte" dag. Op klantenbezoek, dus weinig beweging (oa 5 uur in een auto zitten). Ze hebben daar een heerlijke kantine dus lekkere salade met fetakaas gegeten. Schoonouders opgepast, dus een heerlijke, maar goede maaltijd met wijn. Mijn caloriebudget is op (wel 500 minder in dan uit), maar verder ook niet echt bewogen. Morgen is er weer een dag :)

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zo, net mijn griepverschijnselen er maar even uitgesport met de shred it with weights.
    Ben kapot! Hahaha. Maar wel lekker dat ik weer gesport heb.

7. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    mag ik ook meedoen? ik ben bijna 5 kilo afgevallen en wil nog minstens 3, misschien 5...

vandaag gegeten:
    - ontbijt: gekookt eitje en volkoren boterham met halvarine en kipfilet, groene thee
    - tussendoor: hard volkorenbroodje met zuivelspread light, komkommer en rucola. een banaan.
    - uur krachttraining in de sportschool
    - lunch: 250 gram magere kwark met een halve appel erdoor.
    - uur wandelen
    - tussendoor: hard volkoren broodje met zuivelspread light, komkommer en rucola, bolletje schepijs
    - avondeten : rucola-salade, gekookt ei, dressing, komkommer, klein beetje geitenkaas, 1 gebakken aardappel, 3 tv- boutjes uit de oven.

ijsje zat niet in de planning natuurlijk, maar door het sporten kon het wel een keer ;)

8. Annelin

Annelin Actief lid

23 aug 2011
    245
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik viel niet af doordat ik te weinig at en mijn stofwisseling lui was geworden. Sinds een poos houd ik me aan de richtlijnen van het voedingscentrum. Vul dagelijks de eetmeter in, probeer er voor te zorgen om bij de adviezen alle vitaminen, mineralen etc. in het groene en gele balkje te krijgen, dan weet ik dat ik goed zit. Ik eet meer dan ooit tevoren. En ik val af. Wel langzaam (ca. halve kilo per week).

Deel Deze Pagina