Hoi, Onze dochter van bijna 2 weken huilt overdag bijna niet, maar kan zichzelf 's nachts/'s avonds echt overstuur huilen. Wanneer ik haar bij me in bed neem is het probleem snel over. Dan vallen we vaak samen in slaap. Ik hoor alleen van iedereen dat we dit zo min mogelijk moeten doen, omdat we haar dan wennen aan het slapen bij ons in bed. Naar aanleiding daarvan laat ik haar nu in haar eigen wiegje slapen, weliswaar voorverwarmd met een kruik, maar ze maakt zichzelf zo druk. Ik vraag me echt af of dit beter voor haar is. Kan ik haar op deze manier echt verwennen of kan ik haar alsnog beter bij ons in bed nemen? Alvast bedankt!
Verwennen op deze jonge leeftijd kan nog niet. Kleine baby's willen vaak geborgenheid en waar kan je die het beste vinden.....bij papa en mama. Gewennen op deze jonge leeftijd kan op zich wel. Daarbij doel ik op iets aanleren is makkelijker dan afleren. Echter als het beter voelt voor jullie beiden om samen in het grote bed te gaan slapen moeten jullie dat gewoon doen. Laat anderen maar praten. Belangrijkste is volg je eigen gevoel. Ilja