Als je de pregnyl 15 min later hebt gespoten is dat een probleem of niet? Ik heb gvd een hele korte naald gekregen waardoor ik niet heel de vloeistof kon uithalen. En mn mannetje ging rennend naar ehbo voor een andere naald. Ik kan wel janken..
Nee dat geeft niet zoveel hoor. Je kunt het ff melden voor de punctie, mss schuiven ze die dan kwartier op maar denk het niet hoor. Beter te laat dan te vroeg.
Ik hoop het echt. Was echt een hele gestuntel hier met die vloeistof in en uit spuiten, heen en weer rennen ermee.. Ik voel verder helemaal niks, de pregnyl deed geen pijn, geen rode plek niks..
Nee joh ben je gek, dat maakt niks uit. Relax! Ik heb bij mijn allereerste poging vier uur te laat gespoten, ik was tijdens de hele behandeling zo relaxed dat ik er totaal niet aan had gedacht tot ik 's avonds naar bed ging. De volgende ochtend gewoon het zh gebeld en toen hebben ze de punctie twee uurtjes later gepland.
Dank jullie wel voor jullie reacties, ik voel me een stuk beter en ga morgenochtend gelijk bellen naar mijn fertiliteitsarts. Xxxxx
Ja idd, maar er gaan wel veel dingen nu door mn hoofd zoals een half uur uit de koelkast al, iets minder van die vloeistof is gebruikt, mischien wel van het heen en weer rennen met de ampul in de handen te veel is bewogen? Misch zelfs de hygiene die ook niet optimaal was.. Zulke dingen malen nu.. pff Ik ga morgen ochtend gelijk bellen met mn fertiliteitsarts
Niet gaan malen hoor. Er zit altijd een ruime marge qua tijd en van half uurtje buiten de koelkast is de werking niet ineens 0. Heen en weer rennen maakt ook niet uit, dan ist iig goed gemengd. In je lijf werkt het immers ook en dat is ook warmer dan 6 graden. Komt helemaal goed hoor.
Hier juist altijd het advies gekregen om de Pregnyl een halfuur voor het spuiten uit de koelkast te halen, zodat het op temperatuur kan komen. Dan heb je minder last bij het inspuiten. Dus dat kan zeker geen kwaad. En over dat ene kwartiertje hoef je niet te bellen, zo precies komt het nou ook weer niet!
Thnx.. xxxx ik ben erg erg onzeker over alles. Ik heb zo mn best gedaan met alles en dan verkloot ik het op het eind snap je.. Hopen dat het goed verloopt allemaal. Jij loopt/liep dacht ik ook in het zelfde ziekenhuizen in Leeuwarden/Groningen
Precies dit! Ik heb ook in leeuwarden/Groningen gelopen! Kreeg ook advies eerder uit de koelkast te halen. Het komt idd niet op 15 min. aan!
Dank jullie wel voor jullie geruststellende berichten xxxx Ik had vanmorgen gebeld erover in het mcl en het was niet erg.. Morgen ochtend de punctie, spannend!
Ik loop ook bij het mcl. Ik had het zelfde probleem ik had 2 korte naalden en geen opzuignaald pfff stresssssss!! Was al zenuwachtig. Was zo bang dat t ampul kapot ging of liet vallen. En dan ook nog die korte naald die niet in het ampul past. Mocht ik weer een iui krijgen wat ik niet hoop haha dan meld ik het bij de apotheek. Ik had gelukkig naalden over van de menopur heb die toen gebruikt. Liefs Sascha
Ik heb net contact gehad met mcl voor nieuwe menopur en pregnyl. En vroeg aan die vrouw hoe t zat met naalden omdat ik geen opzuignaald erbij had. Maar die moest er dus wel bij. En moet het zo gaan melden bij het apotheek. Zodat ze kunnen zien wie t gedaan heeft. Want ook jij had de verkeerde naalden. En vind als je in zo.n zenuwslopende situatie zit je wel de juiste naalden erbij moet hebben