En daar ga ik weer over de 40 weken... Het duurt al.zo lang vanaf de 36 weken lijkt wel eindeloos woon in t buitenland en me visum eindigt 26 januarie ook daar no stress voor. Bij t ziekenhuis elke keer een ander dokter die mooie verhalen verteld over dat ze me gaan helpen en dan kom je daar en dan niks.. Over paar dagen zeggen ze dan. Nu zei de dokter dat ik dinsdag ingeleid word hopelijk gaat t nu wel.door en krijg ik niet weer een andere dokter die er een andere mening over heeft. Kan amper lopen me schaamstreek doet zo'n pijn. Afgelopen zaterdag had ik op de ctg milde weeen maar dat zeg ook niks natuurlijk!! Sorry voor me geklaag haha maar kijk zo uit na me.kleine hummeltje. Zijn jullie t ook zo zat???
Hier 39w en het ook zat. Jij zit helemaal in een vervelende situatie met dat visum jeetje.. Neem aan dat je niet meteen na de bevalling rechtsomkeert naar huis maakt toch? Heb ook behoorlijk last van schaambot en een druk vanonder. Denk elke keer gebeurt er wat maar niks, al paar dagen flink slijmverlies (slijmprop) in delen.. en maar wachten hihi. We mogen wel klagen na zolang geduld te hebben gehad, toch?
Jeetje meid, wat een gedoe. De laatste lootjes zijn altijd zwaar, maar in jouw geval nog even een stukje extra. Super vervelend voor je! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid van de dokter en mag je snel bevallen. Nog beter als je gewoon ineens natuurlijk moet bevallen.. Succes! (Ga je inderdaad meteen terug naar Nederland of is de bedoeling om te blijven waar je bent zodra je visum verlengd is?)
Ik heb ook al sinds woensdag steeds deeltjes slijmprop verloren hiji en steeds krijg ik buikkrampen denk oh eindelijk gaat t beginnen en dan moet ik na de wc en is t ook weer weg.. Over de visum ik moet eigelijk even naar dubai en terug zodat me visum verlengt word voor drie maandjes en dan ga ik na nederland. Vind t anders veels te vroeg om met de kleine man te gaan vliegen met een tussenstop is t toch ong 9 uurtjes. Hopelijk mag voor jullie ook de bevalling snel beginnen. En pijnlijk he bij de schaambot..
Ik snap je heel goed. Ik zit ook te wachten. Had al rekening gehouden met overtijd gaan, want de 1e is meestal later dan 40 weken. Ik heb alleen niet de druk van het visum erbij. Kan de ambassade niks voor je regelen? Proberen kan altijd. Succes met de laatste paar dagen! Hopelijk heb je een soepele bevalling!
@twinkel81 nee helaas moet dat via t ziekenhuis gaan maar de ziekenhuis waar ik ga is nogal een behoorlijke rommeltje... Elke keer zeggen ze dingen die ze niet nakomen. En jij succes ook met t wachten