Minimale diepte commode?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Josie88, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Dames, ik heb even wat advies nodig.

Ik ben me aan het orienteren op een babykamer. Echter vind ik de gemiddelde commode niet breed genoeg, zou graag iets grover willen, vnl. dus breder. Nu was ik net op MP aan het kijken voor een dressoir om op te knappen en om te toveren naar commode. In hoogte zijn er genoeg geschikte dressoirs te vinden, in diepte echter niet. Althans, denk ik tenminste, want ik heb geen idee wat werkbaar is... Zo kom ik veel dressoirs tegen met een diepte van 45 cm. Ik heb al wat op google gezocht, ook formaat aankleedkussen bijv. Die zijn ook vaak 45 cm.? In theorie past dat, maar hoe werkt het in de praktijk? Ervaringen graag! :D

2. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    ik heb ook gewoon een dressoir van 45 diepte en dat gaat prima.
    wel heb ik er een antislip matje onder gelegd voor mijn eigen gevoel.

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Je hebt ook veel babykamers waarbij je een bladvergroter kunt bestellen (geloof dat het zo heet, maar weet het niet zeker). Misschien moet je daar eens naar kijken.

4. Loon28

Loon28 Actief lid

31 jan 2012
    138
    0
    16
    Wij hebben ook een commode gekocht met extra daarbij de bladvergroter lijkt ons ideaal!
    Maar daar kunnen we over ong 10 weken pas over praten.haha

5. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb trouwens nog even verder gezocht en vond de Hemnes ladekast, met acht laden. Denk dat dat het wordt, is ook mooi groot!

Deel Deze Pagina