welk (niet te duur) speelkleed?

Discussion in 'De babyuitzet' started by an85, Jan 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. an85

an85 Lid

May 9, 2012
    78
    0
    0
    Wij zijn opzoek naar een leuk speelkleed voor ons kindje. Wij willen geen hele dure. Een met een boog lijkt me wel leuk, handig voor als ons kindje nog klein is. Maar dan wel een kleed waarbij je de boog eraf kunt halen voor als de baby iets groter wordt.
    Wij willen het kleed ook in een winkel kopen, niet via een webwinkel. Alle tips en ideeën zijn welkom!

2. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Goedkoop (zonder boog) bij wibra en zeeman. Daar heb je ze al voor een tientje. Ik gebruik die als reserve of voor buiten (okee, nu even niet buiten ;))

Bij kruidvat heb je ze ook wel eens. Misschien iets om in de gaten te houden.

3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

Jul 7, 2010
    3,744
    1
    36
    Friesland
  4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Je wilt het kleed in een winkel kopen, maar anders zou je ook op marktplaats kunnen kijken...wat je maar wilt voor een klein prijsje...

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Heeft mijn dochter zich prima mee vermaakt, zelfs nu nog zonder de bogen. We nemen 'm altijd mee als we ergens op bezoek gaan, kan ze fijn op de grond spelen.
    Kleed is niet heel dik, dus voor kleintjes zou ik er wel nog iets onder leggen, dubbel gevouwen dekentje ofzo.

7. azucena

azucena Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,366
    1
    36
    Bij ABN krijg je geen speelkleed meer. Is nu een prenatal bon van €20. (Toevallig vandaag rekening geopend :p.)

8. MWB

MWB Bekend lid

Dec 7, 2011
    907
    0
    16
    Ik ben er een aan het maken. Met allerlei leuke stofjes en ik wil foto's op stof drukken... Er komen speelgoedjes aan en een boog (waarvan ik de basis in de kringloop gekocht heb, goed schoongemaakt en die ga ik gebruiken). Daar ga ik me tijdens mijn verlof o.a. op uitleven!

9. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

Oct 18, 2011
    1,054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    IKEA je hebt er een met boog en een zonder. Wij hebben die zonder en de houten babygym voor erbij gekocht. Een grote hit die leuk blijft tot dat ze kunnen zitten en straan. Ze kunnen ze zich er namelijk aan optrekken en op leunen. Een echte aanrader.

Speelmat van IKEA met speelboog
    LEKA CIRKUS Babygym - IKEA

Speelmat van IKEA zonder speelboog
    LEKA CIRKUS Speelmat - IKEA

IKEA Babygym
    LEKA Babygym - IKEA

10. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik was vandaag bij ikea en heb dat speelkleed met die boog en die babygym helemaal niet gezien! Dat is jammer want die twee zijn erg leuk!! Heel snel maar weer even naar Ikea gaan dan :p Heb van dat speelkkeed zonder boog de editie van twee jaar geleden (gekregen van iemand als kraamcadeau voor mn zoon) . Die was felblauw met bloemen,rupsje,kapoentjes en een spinnetje onder een blaadje. Erg leuk ook!

11. kawaii

kawaii Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,364
    0
    0
    brabant
    Wij hadden ook dat speelkleed van Ikea zonder boog.. erg leuk, maar niet praktisch voor ons. Het kleed "schuift mee" zeg maar, zodra mijn zoon zijn knietjes onder zijn billen doet. Vooruitkomen lukt dus absoluut niet op dat kleed. Toen hebben we ook bij Ikea een kleed gekocht wat qua stof lijkt op vloerbedekking, en ook zo ruw is aan de onderkant.
    LILLABO Speelmat - IKEA
    Kost vrijwel niks, en blijft goed liggen als zoontje aan het bewegen is. Ideaal voor ons!

12. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,224
    525
    113

Share This Page