Wij zijn opzoek naar een leuk speelkleed voor ons kindje. Wij willen geen hele dure. Een met een boog lijkt me wel leuk, handig voor als ons kindje nog klein is. Maar dan wel een kleed waarbij je de boog eraf kunt halen voor als de baby iets groter wordt. Wij willen het kleed ook in een winkel kopen, niet via een webwinkel. Alle tips en ideeën zijn welkom!
Goedkoop (zonder boog) bij wibra en zeeman. Daar heb je ze al voor een tientje. Ik gebruik die als reserve of voor buiten (okee, nu even niet buiten ) Bij kruidvat heb je ze ook wel eens. Misschien iets om in de gaten te houden.
Volgens mij krijg je er leuke gratis als je een rekening opent voor de kleine bij de abn amro hier een foto van MP Marktplaats.nl - Fabeltjeskrant speelkleed (van ABN AMRO) - Speelgoed | Overig
Je wilt het kleed in een winkel kopen, maar anders zou je ook op marktplaats kunnen kijken...wat je maar wilt voor een klein prijsje...
Heeft mijn dochter zich prima mee vermaakt, zelfs nu nog zonder de bogen. We nemen 'm altijd mee als we ergens op bezoek gaan, kan ze fijn op de grond spelen. Kleed is niet heel dik, dus voor kleintjes zou ik er wel nog iets onder leggen, dubbel gevouwen dekentje ofzo.
Bij ABN krijg je geen speelkleed meer. Is nu een prenatal bon van 20. (Toevallig vandaag rekening geopend .)
Ik ben er een aan het maken. Met allerlei leuke stofjes en ik wil foto's op stof drukken... Er komen speelgoedjes aan en een boog (waarvan ik de basis in de kringloop gekocht heb, goed schoongemaakt en die ga ik gebruiken). Daar ga ik me tijdens mijn verlof o.a. op uitleven!
IKEA je hebt er een met boog en een zonder. Wij hebben die zonder en de houten babygym voor erbij gekocht. Een grote hit die leuk blijft tot dat ze kunnen zitten en straan. Ze kunnen ze zich er namelijk aan optrekken en op leunen. Een echte aanrader. Speelmat van IKEA met speelboog LEKA CIRKUS Babygym - IKEA Speelmat van IKEA zonder speelboog LEKA CIRKUS Speelmat - IKEA IKEA Babygym LEKA Babygym - IKEA
Ik was vandaag bij ikea en heb dat speelkleed met die boog en die babygym helemaal niet gezien! Dat is jammer want die twee zijn erg leuk!! Heel snel maar weer even naar Ikea gaan dan Heb van dat speelkkeed zonder boog de editie van twee jaar geleden (gekregen van iemand als kraamcadeau voor mn zoon) . Die was felblauw met bloemen,rupsje,kapoentjes en een spinnetje onder een blaadje. Erg leuk ook!
Wij hadden ook dat speelkleed van Ikea zonder boog.. erg leuk, maar niet praktisch voor ons. Het kleed "schuift mee" zeg maar, zodra mijn zoon zijn knietjes onder zijn billen doet. Vooruitkomen lukt dus absoluut niet op dat kleed. Toen hebben we ook bij Ikea een kleed gekocht wat qua stof lijkt op vloerbedekking, en ook zo ruw is aan de onderkant. LILLABO Speelmat - IKEA Kost vrijwel niks, en blijft goed liggen als zoontje aan het bewegen is. Ideaal voor ons!
Deze actiue is niet meer.. Helaas want ik had hem graag willen hebben voor ons kleintje Wat ik begreep is dat ze nu sesamstraat hebben/krijgen