Borstvoeding en nachtvoeding

Discussion in 'Voeding' started by chinella, Feb 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chinella

chinella Nieuw lid

Feb 5, 2007
    1
    0
    0
    Ik heb een vraagje over de nachten, Ik geef volledig BV en dat gaat opzich erg goed. Ik kan niet echt op verzoek geven =want hij komt dan eigenlijk altijd buiten de 4 uur en daar was de consultatie verpleegkundige niet blij mee. Ruben heeft ook nog in het ziekenhuis gelegen omdat hij niet genoeg dronk in het begin.

Nu weet ik dan ook niet wat ik met de nachten moet. Hij slaapt zo 8 uur weg op het moment en ik vind het erg fijn maar ik weet niet of dat wel zo goed is.

Ik weeg hem voor en na de voeding omdat dit van het ziekenhuis moest. Hij drinkt bijna altijd 120 of 130 cc Soms iets minder vaker iets meer op het moment. Hij komt wel aan zijn vocht.

Een lang verhaal kort, mag hij wel zo lang slapen?

2. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Lars was een grote baby 4210 gram. Ik moest hem tot 2 maanden 's nachts minstens 1 bv aanbieden. Dit omdat zijn glucosegehalte anders te ver zou dalen en hij buiten bewustzijn kon raken. Dus ik heb dat tot 2 maanden gedaan.

maar ik geloof dat je vanaf ene bepaald gewicht 's nachts niet meer hoeft te voeden. En als er niks is gezegd over zijn glucose dan zou ik in mijn handjes knijpen en lekker doorslapen. Je bent gezegend met een doorslapertje.

Ps dat wegen voor en na de voeding is echt flauwekul, vraag me af welk middeleeuws ziekenhuis dat laat doen.

Share This Page