baby wil de vijfde fles niet meer.

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door meisje2000, 24 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje2000

meisje2000 Actief lid

18 mrt 2007
    199
    0
    0
    glastuinbouw
    friesland
    Wendy is morgen 19 weken oud maar weigert haar vijfde fles te drinken.
    Ze is ong 55oo gram en dat is volgens mij nog te licht om over te gaan naar vier voedingen per dag,

Haar schema zag er als volgt uit.
    9.00 fles 180 aangeboden meestal tussen de 120 en 170 drinken.
    10.30 fruit of groentehapje( dit ook omdat ze wat te licht was volgens het cb)
    12.00 fles 180 meestal weer tussen de 120 en 170 drinken.
    15.00 fles het zelfde als hier boven.
    18.00 weer 180 en hetzelfde als hier boven.
    en tussen 21.00 en 22.00 de laatste en dan slaapt ze door tot kwart voor negen a negen uur de volgende ochtend.

Nu heeft ze echter zoveel tijd gerekt gisteren dat ze maar op vier voedingen uitkwam en eergisteren wou ze sinpelweg de fles van zes uur niet meer hebben terwijl ze erst wel honger had.
    Hier heeft ze 30 van gedronken en wou niet meer.
    Ze zette het echt op een krijzen.
    Heb dit vervangen door een groentehapje en wat roosvice vanaf vier maanden.
    Hier heeft ze een half potje van gegeten en 110 cc roosvice.
    Nu is mijn vraag of ik als zij er niet om vraagt een fles weglaten want ik krijg het er niet meer in en wakker maken snachts voor een vijfde heeft geen zin want dan mag ik blij zijn dat ze maar 20 of 30 cc wil drinken en vervolgens wil ze nietmeer slapen en is ze de hele nacht wakker.
    Gisteren heb ik haar over de gehel dag maar wat roosvice aangeboden en heeft ze 170 cc gehad.

Krijg gewoon het idee dat ze tote is aan die vier flessen en gewoon niet meer wil.
    Ik geef haar wel ander vocht bij dan want dan krijgt ze in ieder geval wel vocht binnen.
    Haar plaspampers zijn wel goed elke beurt heeft ze weer geplast.

Ik hoor het wel van jullie alvast bedankt groetjes meisje2000

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Als ze echt geen 5 flessen meer wil dan is dat zo. prima dat je daarnaast voldoende vocht aanbiedt.
    Zorg dat de speen voor haar groot genoeg is.

Ilja

3. meisje2000

meisje2000 Actief lid

18 mrt 2007
    199
    0
    0
    glastuinbouw
    friesland
    Ik gebruik de dodie flessen en heb net de speen verandert voor de spenen van +4 maanden en dan staat hij al op stand twee soms drie en die is groot genoeg voor haar.
    Ik kijk gewoon even wat ze doet als ze wel een vijfde wil dan geef ik haar die en anders vul ik het op met roosvice.

Deel Deze Pagina