hellpp

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Minimi12, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Zoals sommige al eerder hebben gelezen, is dat ik sinds mei gestopt ben met de pil. En dat ik nog redelijke menstruaties heb gehad (21,28,30,33) nu zit ik op de 35 En heb vorige week en maandag en vandaag getest alle drie de keren negatief. Ik ben bij de ha geweest en die raadde me aan pas over twee weken te testen als ik nog niet ongesteld was geworden. Zoals jullie weten is dat heel moeilijk.
    Maar ondanks de negatieve testen ben ik nog niet ongesteld, ik heb last van mijn borsten en al een paar keer echt stekende prikken in mijn rechter onderbuik net boven mijn vagina. Op dat moment doet het onzettend pijn en zit ik met mijn vingers er in te drukken om het te minderen wat niet helpt. Het is gelukkig wel van korte duur elke keer

Maar ik maak me wel zorgen om wat het dan kan.zijn.
    Als iemand iets weet of denkt deel het dan aub met me.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zit dan te denken dat je wellicht dan nu pas rond je eisprong zit gezien je pijnklachten.

Zou gezien je steeds langere cyclussen heel goed mogelijk zijn.

Of een kleine kans dat het een innesteling is. Dan zou je met een weekje even weer moeten testen.

In het geval dit toch een eisprong is, flink klussen en over twee weken testen.

3. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Be happy dankje voor je berichtje. Ik heb dit niet eerder gevoeld sinds ik gestopt ben met de pil. Maar de ha zei wel dat het kan zijn dat mijn eisprong nog niet vruchtbaar is aangezien ik voor de pil nooit een echte eigen cyclus heb gehad.
    Een innesteling lijk me erg laat toch? Met 35 dagen. Ik weet niet zo goed hoe alles zit hoor. Haha

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoezo zou je geen goede eisprong hebben?
    Je lichaam kan veel veranderen door de pil, dus dat vind ik een gekke uitspraak eigenlijk. En zeker omdat hij dat blijkbaar nu niet heeft onderzocht??

En een innesteling kan natuurlijk als je eisprong vorige week is geweest.

Maar wat Be Happy al zei, flink aan de bak nu voor de zekerheid en dan over twee weken hopelijk een positieve test in je handen.

5. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Ja ze bedoelde er mee dat doordat ik gelijk aan de pil ging dan gaat alles niet natuurlijk. Dus je eigen cyclus moet weer o gang komen. Waardoor je dus misschien nog geen echte eisprong kan hebben.

Ik snapte het zelf ook niet echt.
    Ja ik ben al aan de bak haha.
    Doen het twee dahen niet dan wel. Om de dag was weer te veel volgens de ha. Dan is de sperma minder van kwaliteit

Deel Deze Pagina