Hallo allemaal, Mijn vriend en ik proberen al ruim 3 jaar onze liefde te bekronen met onze eerste wonder. Helaas is dat tot op heden nog niet gelukt. Kwam er ook achter dat we een aantal dingen fout deden waarvan een is dat ik iedere dag een vag. douche gebruikte. Gelukkig zijn wij nu bijna een jaar goed bezig maar wij klussen niet "bewust" op de vruchtbare dagen, geen ov testen, niet temperaturen, alleen check ik afscheiding maar toch vaak aan het einde van de maand gedacht en getest maar helaas. . Nu ben ik er 3 maanden niet zo mee bezig geweest en had ik op de 20e dag van cyclus op mijn papiertje licht roze bloed/ afscheiding. Dit heb ik nooit (niet dat ik weet) eerder gehad. Na het lezen van de beschikbare informatie denk ik dat het mijn (late) eisprong is geweest kan dit? Op de 23e dag van mijn cyclus heb ik voor de zekerheid een test gedaan maar die was negatief. Mijn cyclus duurt meestal 31 dagen. Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes, Ourbabywish <3.
Dat kan! Ik heb het een keer gehad en dat was in de ronde dat ik zwanger bleek. Zal dr weinig mee te maken hebben hoor, maar toevallig hield ik toen niets bij en ineens had ik roze verlies.
Thnx for sharing!! Betekend dit trouwens ook dat ik dan automatisch een paar dagen later mijn nod is?
Als je eisprong inderdaad later was dan normaal dan verschuift je nod inderdaad ook mee. Er even vanuit gaande dat je LF van "normale" lengte is
We zullen het zien.. Ben benieuwd! Had belooft aan mezelf dat ik voorlopig niet meer met me cyclus zou bezig houden. Maar ja schok toch even van dat bloedverlies! Wel een voordeel dat ik zeker op tijd ben geweest met klussen, dus hopen op een mooie lf en wie weet..
Ik heb roze slijm gehad van m'n innesteling vorige maand, dus dat zou het ook nog kunnen zijn... Was bij mij op dag 24 met een gemiddelde cyclus van 28 dagen.
Zou je denken?? Bij jou was het natuurlijk aan het eind van de cyclus. Had je ook nog anderen klachten? Las er al een paar dingen over maar omdat het op dag 20 van 31 dagen gebeurde.. Dacht ik vast een eisprong die later is of iets dergelijks. Over 4 dagen is eigelijk mijn nod, maar heb gewoon menstruatie klachten en dat best een tijd al. Het enige wat anders is dat ik bijna geen hap door mijn keel krijg en dat ik de nacht voor het bloedverlies iets van buikgriep had. Maar dat is meer toeval plus had ik natuurlijk dag 23 negatief getest. Denk dat ik voortaan ga temperaturen, heb ik toch wat meer inzicht over mijn cyclus!