Hoi dames, 30min geleden toch maar een testje gewaagd, ivm buikkrampjes, misselijk en pijnlijke borsten. 1e test (action) al vrij snel een licht streepje. Daarna een kv 2v5 gedaan, en weer een heel licht streepje. Ik kan ze moeilijk op de foto krijgen ivm het licht en omdat ze zo vaag zijn. Maar ik hoop dat jullie toch iets kunnen zien!!
als ik goed kijk denk ik op de rechter test wat te zien. Op de linker kan ik het niet zien of er wel of niet wat staat. Spannend!!!
Zo zie ik hem iig niet sorry Probeer eens een foto zonder flits bij het raam in daglicht. Op een witte achtergrond is meestal het beste.
Op de rechter van de laatste foto zie ik een heel licht streepje. Zo eentje heb ik ook op mijn test staan van eergisteren maar ik twijfel bij mezelf echt of het wat is hoor..
Ik zie heel in de verte wat maar vind het moeilijk te beoordelen of het vals is of niet, enige wat je kunt doen is over 2 dagen nog een testje, hopelijk is het dan duidelijker!!
Sluit me aan bij pearl op de rechtse van de laatste foto lijk ik wat te zien. Over 2 dagen nog eens proberen
Ik zie alleen op de rechter een heel licht streepje. Je kunt helaas niets anders doen dan wachten...ik hoop dat je snel een dikke streep krijgt!
Bedankt voor het meekijken allemaal! Ik wacht het nog even rustig af, voor zo ver mogelijk hihi Jullie horen nog van me! Liefs
Sterkte met het wachten; het is moeilijk maar met deze testjes maak je jezelf alleen maar zenuwachtig.