Wat heerlijk toch, dat het ook zo kan! Ik af en toe wat moe en redelijk veel eetlust. Vannacht enorm veel verschillende nare dromen.. Verder voel ik me kiplekker. Als ik niet beter zou weten zou ik echt denken dat er niks aan de hand is. Op mijn grotere borsten na dan
Hoi hoi! Idd hier ook nagenoeg geen klachten. Zolang ik iedere morgen een ontbijtje van mijn lieve man krijg, ook geen last van misselijkheid! Haha Ow ja, en dat dromen... pfff.... gaat echt over de meest rare dingen!
Ik ben nu 8 weken en had al eerder gezegt dat ik bijna geen symptomen heb. Weinig verandering in maar ohhh oh oh wat ben ik moe. Op het werk niet vooruit te branden! Verder merk ik dat als ik trek krijg ook echt moet eten en niet te lang moet wachten. Ik doe savonds ook eigenlijk weinig behalve tlc kijken.. oeps!
Rare dromen herken ik ook wel! Vandaag een vreemde en onaangename kwaal. Zo'n pijn in onderbuik en onderrug!! Morgen toch de vk maar even bellen..
Toevallig meiden. Heb er ook last van. Droom sowieso met enige regelmaat veel en dan weet ik het vaak ook nog na te vertellen 's morgens. Vannacht was echter extreem. Nare dromen, over baby en dingen die misgingen. Vast een uiting die me heeft beziggehouden de afgelopen weken. Ondanks dat ik me nu goed en minder onzeker voel is het wel gek dat ik dat dan uitgerekend nu droom..
Hoi Allemaal, Even mijn ervaring ook maar neerzetten. Ik ben er sinds 2 dagen achter dat ik zwanger ben. Wij waren het al een korte tijd aan het proberen en voor het eerst was ik afgelopen maand ervan overtuigd dat ik niet zwanger was maar juist ongesteld moest worden. Mijn onderbuik was opgezet en ik had ongesteldheidskrampen naar mijn idee. Gevoelige borsten had ik wel maar niet de zware gespannen borsten waar de meeste vrouwen het over hebben, en gevoelige borsten heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Toch maar een test gedaan na het uitblijven van mijn ongesteldheid en volledig tegen verwachting in dik positief getest. Alleen die dag, 2 dagen terug, voelde ik mij dan ook enorm zwanger na de test. Steken in mijn onderbuik, krampen naar mijn bovenbenen. Nu word ik elke dag wakker in de hoop mij super zwanger te voelen. Heb mijzelf gek gemaakt met forums afstruinen op zoek naar symptomen en al die symptomen die ik las, die heb ik niet. Precies zoals ik eerder al ergens las, je hoopt alle symptomen te krijgen zodat je het zeker weet.. Gek word ik van deze onzekere tijd. Gelukkig heb ik met 7 weken al mijn eerste echo, hopelijk gaat die mij iets geruststellen, al weet ik nu al dat het dan tot aan de 12 weken ook verschrikkelijk onzeker wordt. Fijn om dan zo'n forum te hebben waar je je ervaringen kunt delen en waar je genoeg geruststelling kan vinden!
Fijn om te lezen dat er nog dames zonder symptomen zijn! Ik ook helemaal niks... En moet nog tot 20-7 wachte, voor de echo
Fijn hè, dit forum... ik heb ook bijna geen klachten. Af en toe wat krampjes in mijn buik, meer niet... je wordt er zo onzeker van
Merk wel dat mn smaak veranderd. Was altijd gek op rode kool maar at het deze week.. toen vond ik het super vies!! Dan denk ik weer.. oh ja.. er is iets gaande!
Fijn dat er meer dames zijn die nauwelijks symptomen hebben. Dat geeft de burger moed. Ik voel me zo gewoon dat ik me soms afvraag of ik de positieve test gedroomd heb.
De herkenning is zo fijn. Er zijn heus wel wat tekenen die erop wijzen. Maar meeste tijd lijkt het gewoon alsof alles normaal is. Als je me nu een biertje en een sigaretje zou geven zou ik het met plezier nemen. Ik doe het niet maar die behoefte is niet eens weg. Gek toch? Dan vraag ik me toch af of het wel goed zit. Maar aan de andere kant is mijn buik dikker en heb ik enorme borsten. En 2 weken geleden hartactiviteit gezien bij 6+5 en alles zag er mooi en hoopgevend uit. De onzekerheid blijft. Probeer het te accepteren en te vertrouwen op lijf en het wonder!
Wat heerlijk dit te lezen!! Hier ook vrijwel nergens last van. Ja wel dromen maar verder niks. Word er vreselijk onzeker van. Ben plots zwanger na 3 jaar en 5 icsi's verder. Waren in november gestopt. Krijg vrijdag eerste echo!
O wat spannend babyenschede. Kan me in jouw geval helemaal voorstellen dat je onzeker wordt van weinig symptomen. Hoever denk je te zijn?
Ik hoop en denk ongeveer 8 weken...maar blijf nog wel veel slagen om de arm houden. Voel me vooral erg licht in mijn hoofd. Herkent iemand dat? Alsof ik op een schip zit..
Ik voel me ook prima! Borsten zijn niet kleiner geworden zoals met menstruatie maar ook niet echt gegroeid. Heb een beetje een weeig gevoel maar niet echt misselijk ofzo, wel duidelijke voorkeur voor bepaald eten. Gisteren hadden we mosterdsoep nou dat moest ik echt niet. Maar verder? Was er ook heel onzeker door, maar met 6+3 een prachtig hartje zien kloppen. Mijn moeder had ook geen klachten dus ik trek me daar maar aan op en zolang ik geen bloed zie heb ik er alle vertrouwen in!
Oh en de onzekerheid is er en zal blijven. Probeer mezelf gewoon te dwingen er goed en nuchter mee om te gaan. Licht in mijn hoofd af en toe als ik snel op sta. Verder niet!
Ik heb ook heel weinig kwaaltjes gehad en zie banner Soms had ik dagen dat ik echt even vergeten was dat ik zwanger was haha. Dan gingen we lekker uit eten en zat ik me blind te staren op de carpaccio dat manlief moest zeggen 'schat dat mag je nu niet'....oja Kwaaltjes wel of niet hebben zegt ook helemaal niks over het verloop van de zwangerschap. Ik snap de onzekerheid want die heb ik zeker ook gehad! maar probeer echt te genieten van het moois wat er aan het ontwikkelen is. Voor je het weet ben je met de laatste lootjes bezig!
Wat goed en fijn om te lezen. Het is ook een goed advies hoor. Nu ik een beetje aan het idee ben gewend probeer ik ook te genieten. De tijd gaat nu al zo snel! Wat fijn dat jij je zo goed voelt!