Dat goed voelen gaat wel rap minder nu hoor Heb al sinds de 16e week bekkeninstabiliteit en sinds 2 weken hou ik zoveel vocht vast dat ik geen enkels meer heb Maar verder heb ik echt niks te klagen. De hele zwangerschap is buiten de bi om erg goed gegaan en ook echt met heel weinig kwaaltjes Gelukkig ben je aan het wennen aan het idee en kan je al wat meer genieten! En probeer vast aan namen te gaan denken. Die hebben wij nog steeds niet voor onze meid
Aaaahh symptomen zijn weer weg...Alleen borsten nog iets gevoelig. Verder niks! Nog drie nachtjes...word hier zo onzeker van! Maar vroeg naar bed straks!
Hihi. Ik wilde precies hetzelfde zeggen. Voel ook weinig tot niks. Alleen beetje moe, denk ik.. Word er ook onzeker van. Vrijdag eindelijk weer een echo. Kan niet wachten!
Ja zo zien we wel weer dat de informatie her en der niet altijd klopt. Als je die ellenlange lijsten met kwaaltjes en symptomen overal ziet dan ga je je helemaal afvragen hoe het toch kan dat je zelf nagenoeg nergens last van hebt Maar gelukkig blijkt dat we toch echt niet de enigen zijn! Ik heb morgen weer een echo, toch wel weer een beetje spannend of het goed zit of niet... Ik hoop het wel!! Behalve dat ik moe ben ook hier geen kwaaltjes...
Hou dat vocht en je bloeddruk in de gaten! Toen ik veel vocht vast begon te houden was dat een teken van zwangerschaps vergiftiging.
Ik heb om de week een groeiecho en dan word de bloeddruk gemeten. Gisteren was ie 120/80 En 2 weken terug nog bloedtest gehad en toen was alles goed. Maar bedankt voor de tip! Kan maar beter een keer te veel waarschuwen. Hopelijk krijgen jullie allemaal goed nieuws deze week!
Nou dat is nog eens een mooie bloeddruk...super...en idd beter een x teveel waarschuwen dan te weinig.
Wat een verademing om jullie berichten te lezen. Ik ben op het moment ongeveer 6,5 week zwanger en voel me werkelijk prima. Echt bijna geen verschil met voor de zwangerschap. Ik heb wel een paar kleine dingetjes, zo heb ik sinds mn zwangerschap wat meer last van puistjes, ook gek genoeg 's ochtendsvroeg enorm veel zin in Cola Zero :S. Wel heb ik erg veel last van rugpijn, het voelt als een erg vermoeide rug. Weet alleen totaal niet of dit een gevolg is van de zwangerschap. Ook merk ik dat het me wel erg onzeker maakt dat ik geen kwaaltjes heb. Ik ben natuurlijk liever niet misselijk, en ga natuurlijk liever gewoon een paar keer per dag naar de wc (in plaats van 100 keer). Maar omdat ik pas op 15-7 de eerste afspraak heb bij de VK, maak ik me wel zorgen dat ik me niet enorm zwanger voel. Liefs
Snap je heel goed, het is heel erg herkenbaar! Maar ik denk ook dat je/we dan bij de gelukkigen horen. Heb dat zelf ook dat ik dingen voel en dan denk, ja.. Maar dat kan ook ergens anders doorkomen ofzo. Die onzekerheid hoort erbij. Ik heb vandaag ook weer zo'n onzeker gevoel. Borsten lijken minder vol, gewicht wat afgenomen, niet zo heel moe. Getver. Als je dan al zo weinig voelt en dat ook nog minder wordt... Maar goed. Je kan er weinig aan doen dan afwachten. Gelukkig morgen de 2e echo, einde van de dag pas. Kan niet wachten!!
Succes norki maki. Ik mag morgen om 9 uur en ben zoooo zenuwachtig!! Vroeg naar bed dan is het snel ochtend...
Ik ben nog maar net zwanger. Wordt 's nachts misselijk wakker als ik veel/zwaar gegeten heb 's avonds en heb pijnlijke tepels. Verder snel vermoeid maar dat is het ook wel. Geen onoverkomelijke symptomen dus. Had zelf ook altijd het idee dat je meteen vanaf je NOD begon te spugen tot ergens tussen de 12e en de 16e week maar dat blijkt niet zo te zijn dus als ik hier alle reacties zie. Snap wel dat het je onzeker maakt. Anderzijds moet je er denk ik ook maar van proberen te genieten dat je je niet al te beroerd voelt
Helemaal met je eens paardenbloem! En gelukkig bewijst deze groep dat je geen extreme kwaaltjes hoeft te hebben bij een goede zwangerschap. Wij hebben gisteren onze tweede echo gehad: 8w6d en alles was weer goed!! Ben vooral erg moe sinds een week en heb wat vaker hoofdpijn. Verder gaat het goed eigenlijk..
Hoop ook op zo'n mooie echo.. de 20-7 duurt me veeeel te lang en voel nog steeds bijna nix behalve t gevoel dat ik ongesteld moet worden soms.... we zullen zien..
Joehoe! Ik kom me hier ook melden! Geen symptomen, maar wel zwanger. Wel gevoelige borsten, maar dat had ik eigenlijk elke maand dus vind ik niet echt tellen. Hopelijk wordt mijn enige symptoom dat ik een dikke buik ga krijgen!
Allereerst iedereen gefeliciteerd!! Ik meld me hier ook met weinig symptomen, alleen af en toe moe en misselijk en duizelig als ik op sta. Dit is de eerste keer dat ik zwanger ben. Soms maak ik me ook wel eens zorgen, of het allemaal wel goed is. Maar dat meer meiden weinig symptomen hebben stelt me wel een beetje gerust...vooralsnog geen bloedverlies of erge krampen gehad dus we hopen op het beste bij de eerste echo...
ik heb de rest niet gelezen maar ik ben inmiddels 11 weken zwanger en ook totaal nergens last van af en toe licht moe maar verder niets noppes nada