Ik heb ook zo weinig symptomen gehad en toch een goede echo. Nu in week 11 en helemaal geen symptomen meer lijkt wel.. Op een veranderend lichaam en grote borsten na...
hey ik heb eigenlijk ook nergens last van, ja ben wel emotioneel maar ik van mezelf eigenlijk ook al wel, en moe maar verder voel ik me heel goed, heb gister een vroege echo gehad, daar was hartactie te zien en dus t vruchtje, maar was nog te klein om termijn aan te geven. Dit is mijn derder kindje, en bij de andere zwangerschappen had ik ook eigenlijk geen symptomen, maakt het soms wel wat onzeker. Maar aan de andere kant als ik soms hoor wat voor klachten je wel kan hebben vind ik toch wel fijn
De enige zwangerschap waar ik veel symptomen had in het begin is uitgelopen op een miskraam. Het zegt echt heel weinig.
ik heb vooral in de avond last van misselijkheid, gelukkig niet spugen. Ook heb ik soms zeurende buikpijn.. Als ik onder de douche sta doen de stralen soms pijn aan mijn tepels, afblijven dus Maar de laatste twee dagen heb ik het gewoon koud. Het is 25 graden buiten maar ik heb het koud... Heeft iemand het ook koud?
Ik wist niet dat t een symptoom was maar heb t inderdaad veel koud!! Verder zijn me kwaaltjes van deze week op t vermoeide na helemaal weer weg!!!
ja ik weet dus ook niet of het een kwaaltje is maar ik heb het zelden koud,vandaar dat ik het me afvroeg.