vraagje

Discussion in 'De babyuitzet' started by jinx, Sep 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jinx

jinx Actief lid

Nov 26, 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    hoi.ik vroeg me af of je voor de maxi cosi ook een soort van voetenzakje nodig hebt?heb alles al in huis maar ik begon hier ineens over te twijfelen :(

gr linda

2. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Als je niet pal in de zomer bevalt is het wel handig, al kun je ook een dekentje oid gebruiken evt hoor.

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Hoi Linda,

Wij hebben wel een voetenzak gekocht toen we de maxi-cosi gingen aanschaffen.
    Op zich is het niet echt nodig, want je kan de kleine ook in een deken leggen, maar het is wel handig. De voetenzak kun je helemaal openritsen, dan de kleine erin zonder jas en dan de voetenzak weer dichtritsen. Zeker in het het begin kan het best wel een gefriemel zijn om een jasje aan te krijge. In de auto kun je de voetenzak gewoon weer openritsen, zodat de kleine het niet te warm krijgt.
    Maargoed, een deken zou ook al voldoende zijn volgens mij.

Groetjes Saskia

4. jinx

jinx Actief lid

Nov 26, 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    oke bedankt.en hebben jullie voor in de kindarwagenbak ook een voetenzak gebruikt of ook alleen een dekentje.

5. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb een Quinny Buzz en een daarbij behorende voetenzak, maar volgens mij is deze voor de buggyzit bedoeld en niet voor de reiswieg. Bij de reiswieg zit een winddekje en een dekentje, dus die ga ik dan ook gewoon gebruiken voor de reiswieg.
    Groetjes Saskia

6. jinx

jinx Actief lid

Nov 26, 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    oke bedankt,dan weet ik genoeg!

liefs linda

Share This Page