Onze kleine meid is nu 8 dagen oud. We hebben nu al aantal keer gehad dat haar luier doorlekt terwijl deze helemaal niet zo heel veel zit. Dit terwijl we pampers1 gebruiken. Ze weegt 3160 gram. De luier lekt dan door bij haar beentje. We letten er juist goed op dat de luier goed omhoog is op rug en buik en dat de randjes bij haar benen Gied zitten. We hebben ook luiers van de luierservice en daar gebeurd het ook bij. Kan het zijn dat het lekt doordat haar beentjes nog zo dun zijn of ligt het eerder aan het merk wat we hebben. Ik had ook een proefpakket van kruidvat en daar was het nog niet bij gebeurd. Maar dat waren maar een paar luiers. Ik ben benieuwd of u nog tips heeft, zodat ik niet elke keer haar bedje hoeft te verschonen. Alvast bedankt
Hoi hoi, Sorry, had je bericht over het hoofd gezien. Het kan inderdaad komen door de dunne beentjes. Als je de luier dicht doet mag er aan de bovenkant een vinger tussen zitten. Plak desnoods de plakstrippen over elkaar heen. Kruidvat zijn prima luiers overigens. Vouw hem helemaal goed open, en zorg dat de luier strak zit bij de beentjes. Haal ook de randjes naar buiten. Groetjes Adrienne