Minimaliseren en opruimen

Discussie in 'De lounge' gestart door Bootcamp babe, 28 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    2 en 3, oude apparaten dus. Bij de psp2 heeft hij een aardige stapel spellen en bij de psp3 maar 6.

2. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ps2 zit rond 30 euro, spellen zijn afhankelijk van populariteit. Ps3 kan je nog een redelijke prijs voor krijgen maar dan moet je wel nu ongeveer verkopen. De ps5 is al aangekondigd en eens er een datum voor is dan is het gokken wat de prijzen voor de voorgangers gaan doen.

DQueen en Zonnestralen vinden dit leuk.
  3. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    #2103 dreumesje, 21 sep 2019
    Laatst bewerkt: 21 sep 2019
    Gister de hele slaapkamer leeggehaald want het oude bed verkocht en een nieuwe opgehaald. Gelijk een vuilniszak met spullen weg, wat onder het bed lag. De doos met verjaardagsspullen maar op zolder gezet. De eerste is pas in April jarig. Nu ligt er niks meer onder het bed, op het trappetje voor de zolder na.

Binnenkort de kledingkast van de jongens en de onze maar weer eens uitzoeken. Ik wil in onze kast (grote inbouwkast) een extra plank maken voor onze schoenen.

Zonnestralen vindt dit leuk.
  4. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    De kleren van de jongens moet ik ook weer bekijken. De meeste t-shirts uitzoeken en opbergen wat door kan naar de jongste en de winterkleding stilaan te voorschijn halen en nakijken of er nog iets weg kan en wat er moet bijgekocht worden.

dreumesje vindt dit leuk.
  5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Kast in de badkamer uitgezocht. Best wat er uit gehaald, maar je ziet er verder helaas weinig van. Nu ook een deeltje leeg, even bedenken wat ik daarmee doe... Is niet hoog genoeg voor flessen shampoo, echt irritant.

6. tuc

tuc Niet meer actief

En hier gaan we weer vrolijk verder. De rest van de familie verklaart me voor gek dat ik zo graag opruim en spullen weg doe;)
    Nog 1 groot project maar dat moet tot een vakantie wachten waarin we samen thuis zijn.

Gewooniemand, dreumesje en DQueen vinden dit leuk.
  7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zwierezwaai vindt dit leuk.
  8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gisteren de kast in de gang opgeruimd.
    Er kon niets weg, maar wel weer lekker ge-ordend. :)

Zwierezwaai vindt dit leuk.
  9. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Rara wie is er ineens met de play station bezig :p

Ik vind het niet erg. Als hij er wat mee doet dan heeft het waarde. We hebben afgesproken dat hij hem weg doet zodra hij een nieuwe pc heeft. De andere is verkocht en word binnenkort gehaald.

Ik ben overal en nergens bezig met opruimen. Op dit moment heb ik het schot weer open gegooid en ben ik weer dingen weg aan het doen. Elke keer kijk ik er toch weer anders tegenaan. Er lagen wat kleine meubeltjes die ik uit elkaar haal om wat compacter neer te leggen. Er lagen ook nog wat dingen die nog opgehangen moesten worden, dat zijn we gelijk aan het doen.

Gewooniemand vindt dit leuk.
  10. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    #2111 dreumesje, 22 sep 2019
    Laatst bewerkt: 22 sep 2019
    Gister verjaardag gevierd en vanmorgen alles weer opgeruimd en schoongemaakt. Onze kleren heb ik daarna uitgezocht en er kon een vuilniszak vol weg. Die gooi ik van de week even in de kledingcontainer.

De kleren van de jongens moet nog even, dat komt van de week wel. :)

stiertje88 vindt dit leuk.
  11. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Vandaag een super luie dag gehad. Miezerig weer en nergens zin in. Ik heb dan maar een bak popcorn gemaakt en een film gekeken met de jongens. Zo meteen toch maar even was wegleggen en morgen gaan we er weer tegenaan. Lego uitzoeken...

12. tuc

tuc Niet meer actief

Weer 4 dozen gevuld voor kringloop/2e hands winkeltje en 3 vuilniszakken voor de container.
    Stationwagen van man is helemaal vol achterin met dozen en zakken dus dat moet eerst weggebracht worden.
    Veel thema en deco dozen terug gebracht naar een klein stapeltje spullen.

DQueen, Sokkie87 en dreumesje vinden dit leuk.
  13. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Miezerig weer? Woon je in het zuiden? Hier was het tot 17 uur zonnig en zo’n 27 graden (zuidwest veluwe).
    Ik heb dus ook niet opgeruimd, maar wel van de laatste mooie dag (waarschijnlijk) van het jaar genoten ;)

14. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.802
    4.582
    113
    Hier vanavond na het eten een kast op zolder opgeruimd. Het was de kast waar ik al jaaaaaaaaaaaaren cadeautjes in 'spaar'. Dus kruidvat 75% korting --> inslaan en in die kast! Want stel je eens voor... Ook cadeautjes die we kregen waar de kids nog te klein voor waren, in die kast. Over 3 weken is er garageverkoop bij mn ouders en ik ga dus meedoen. De kast is van helemaal propvol, naar 2 plankjes van de 5 dun laagje spullen erin. 4 vuilniszakken vol (nieuw) speelgoed! Dat zal wel lekker verkopen denk ik... Van boekjes tot knutselspulletjes tot dingen waar de kids inmiddels te groot voor zijn, etc.

Gewooniemand, Sokkie87 en dreumesje vinden dit leuk.
  15. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Miezerig dag??!! Waar woon je!?
    Was prachtig weer vandaag hier!!!
    Juist niks gedaan omdat we de hele dag buiten zijn geweest :roflmao:

Gisteren wel in de garage aan de slag gegaan voor de aankomende verhuizing. Weer 2 auto's vol naar de stort. Ik denk elke keer dat we niet veel meer hebben maar je wordt steeds kritischer he. Heerlijk!

16. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Goed bezig!
    Ook zoiets he. Zoooooveel deco voor alle feestdagen. Grote onzin eigenlijk. En elk jaar koop je weer dingen bij.
    Goed idee om dat ook eens kritisch uit te zoeken.

17. tuc

tuc Niet meer actief

Ja daarom. En ik heb nu best een bepaalde stijl dus al dat bontgekleurde komt er niet meer in. Vooral hout en pastelkleuren.
    Ook de verjaardagsdooszat nog vol bumba en hello kitty slingers:roflmao:
    Het enige dat ik qua thema nog graag weg wil is de kerstboom. Ik wil vanaf dit jaar 2 echte boompjes in de vensterbank. Man wil de grote nog niet wegdoen. Dus dit jaar eerst maar laten zien wat mn idee is.

Sokkie87 vindt dit leuk.
  18. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Oh ja, kunstboom kan weg. Ik wil ook een echte elk jaar.

19. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Ik vind een kunstboom mooier. Gestructureerder of zo.

Het bureau is eindelijk uit elkaar. Wat een ruime hebben we ineens in de woonkamer. Vandaag ga ik hem niet meer onder de zolder puzzelen. Dat is ook niet zo'n grote ruimte. Schuin dak, 4,5 meter lang, 1 meter diep en max een halve billy hoog.

Morgen wss slecht nieuws, er is nog wel een kans dat het positief zal zijn. Maar niet veel. Als het slecht is ga ik nog even verder tekeer op de dvd en boeken kasten. Evt ook nog de administratie.

Deel Deze Pagina