Ja precies, daarom had ik er ook mee doorgepakt. Alle restanten uit de kasten en weer plaats voor gezondere en nieuwe boodschappen. Ik zag er alleen zo tegenop
Ik heb eindelijk eens doorgepakt met de kinderkleding. Een heleboel in tasjes en ik dacht dat ik het goed had uitgezocht. Staat nu nog 1 iets grotere tas met dingen die doorkunnen naar de jongste, een klein tasje met wat hij aankan als het weer wat warmer wordt. Een deel is in zijn lades gegaan voor nu en dan een deel eruit. Uiteindelijk nog 2 tassen om weg te doen en 1 tas die doorkan naar neefje. En dan denk ik altijd wat hebben ze weinig kleren. Voor deze winter heb ik echt weinig gekocht dus als het nu doorschuift zal ik geen tassen vol meer hebben. Het hanggedeelte van mijn kleding is ook uitgezocht. De rest komt wel weer eens. Als ik te lang met hetzelfde bezig blijf dan geef ik op haha.
Zo. Het hanggedeelte van mijn kleding uitgezocht. In 3 categorieën: -houden, want dit draag ik graag -op zolder voor als ik weer slanker ben -weg. Wat er op zolder gaat, mag maximaal een jaar blijven liggen (in dat jaar moeten die kilo's er toch af gaan). Past het dan nog steeds niet, gaat het weg.
Het zou me ook ruimte schelen maar mijn keukenlades zijn niet diep genoeg. Heb enkel lades boven en dan kastjes eronder.
Super zeg @itakepictures ! Heel mooi bedrag! Hier wat voor kleine prijsjes op fb verkocht, weg is weg. De kinderkleding gesorteerd op weggooien (vlekken en gaten), naar de kringloop en zelf verkopen. 4 sets dekbedovertrekken van het vorige bed op gratis af te halen gezet, ik kan het wel bewaren maar kan het niet meer gebruiken. 3 stapelde dozen in een hoek van de rommelkamer uitgezocht, deel op mp en fb, deel naar de kringloop en deel in de kliko. Heerlijk!
Ik heb alle sjaals/handschoenen/wanten etc uitgezocht en er kan een mooie tas vol naar de kringloop. Daarnaast de knutselspulletjes uitgezocht en daar kan een hoop van weg. Dus weer 2 tassen gevuld die weg kunnen. 1000 euro verdienen in 1 week door dingen te verkopen, wat gaaf! Ik vond dat ik het al leuk deed met mijn 110 euro de afgelopen week.
O dat is ook altijd zo'n megaklus. Maar wat heerlijk om dan die kast weer open te doen he! Goed bezig!
Ik ga vanaf nu wel elke dag iets proberen uit te zoeken met kleding en speelgoed. We zijn van plan om van kamer te wisselen met de kinderen dus zou wel leuk zijn als e tegen die tijd het grootste deel al weg is of toch uitgezocht. Maar eerst de woonkamer en keuken opnieuw schilderen. Gelukkig hebben we daar niet zo veel om te verslepen. Keukenkastjes hoeven niet leeg om een muur te schilderen
Leuk bedragje Ik heb hier kinderen die moeilijk afstand kunnen nemen van speelgoed wat ze al lang ontgroeid zijn.Het gaat dan vooral om dingen die batterijen gebruiken. Nu bedacht ik een poosje terug om wat lege batterijen bij te houden. Stilaan vervang ik de batterijen uit dat speelgoed door lege batterijen als ze slapen. Dan vragen ze of ik er nieuwe batterijen in kan doen omdat het niet meer werkt en natuurlijk vervang ik die dan ook weer door lege batterijen. Dan moet het echt wel kapot zijn en toch maar beter om het weg te doen dan.
Ik kon niet wachten dus ben ik toch onder het dak gegaan om wat grote spullen weg te halen voor verkoop. Het was nog een aardige klus om alles compleet te maken en netjes op de foto te krijgen. Als het goed is gaat morgen het eerste item al weg. Ik zag ook kleinere dingen op mijn pad die ik er ook nog achter vandaan ga halen om te verkopen. Dingen waarvan ik het bestaan niet meer wist zijn het bewaren niet waard.
Het kwam gelijk in m'n Netflix menu tevoorschijn. Het was een teken denk ik. Ik ging kijken en gelijk mijn tv kast opruimen. Je raakt helemaal geïnspireerd. Lekker gevoel die opgeruimde kastjes.
Vandaag mijn kledingkast opgeruimd. Alleen gehouden waar ik echt blij van word. En een enórme zak met kleding die weg gaat is het resultaat...!