Ze kopen tweedehands boeken in. Met de app kan je de streepjescodes op een boek scannen en zie je meteen wat ze er voor willen geven. Dat is bij de meeste boeken niet zoveel. Maar als je veel boeken wegdoet, kan het totaalplaatje nog wel de moeite waard zijn.
Gister met een kritisch oog door de woonkamer gelopen en alle prulletjes die net even te veel zijn weg gehaald. De kasten, plankjes en tafels ogen een stuk rustiger. Vandaag staat de zolder op de planning. Daar staan nu veel dozen voor de verhuizing maar die moeten achter het schot ivm fotograaf. Daar zal ik ook nog wat weg moeten gooien om ruimte te maken. Vandaag wordt de oude fiets van mijn jongste opgehaald. Verkocht voor 50,- dus dat is netjes. Morgen ritje kringloop Ruimt heerlijk op zo!
Hier de achter en voortuin weer netjes. Moesten een stuk bloembak weghalen en een paar planten verplaatsen. De bestrating van achter naar voor en de grindtegels naar achter. Wat hebben we er een ruimte voor terug gekregen. Daar ben ik gister en vandaag mee bezig geweest. Ook nog wat spullen via MP verkocht
Mijn schoonzus heeft de wieg nog. Snap ik ook wel, haar maan heeft er in gelegen maar een badje had ze ook nog liggen?? En van een vriendin kreeg ik haar omkleedkussen.... haar zoon was 12 toen ik hem kreeg en de gebruikelijke schieten er in.. Ik snap dat niet
Wieg is dan echt zo een familie ding ja. Mijn kinderen hebben in de wieg gelegen waar ik ook in lag. Die wieg is gewoon van mijn moeder gebleven en al haar kleinkinderen hebben erin gelegen. Dat vind ik idd dan net iets anders
Hylarisch dit: mijn man kwam in de schuur: "zo die is lekker aan kant, dat heb je goed gedaan". Bedankt schat, scheelt vooral dat al die oude troep van jou eruit is
Ik ben nu weer vier dagen vrij en we hebben geen plannen van het weekend dus tijd om een nieuw project aan te pakken. Er zijn nog een paar projecten die ik moet/wil doen; Gangkast leeghalen en ombouwen tot mijn hobbyhok. Kamer van de jongens (jongste heeft een nieuw bed gekregen dus hele kamer moet opnieuw ingedeeld worden). Kledingkast van de jongens (iets met een groeispurt). Mijn huidige hobby la leegmaken en hier de administratie die ik moet uitzoeken in opbergen. De administratie uitzoeken . Verder enkel wat kleine dingen die gedaan moeten worden. Plekje maken voor de biebboeken, etc. Ik neig naar de gangkast leeg halen. Daar staan ook weer wat dingen voor de verkoop en dan kan ik eindelijk eens aan mijn hobbyhok beginnen en ook kijken wat ik daar nog voor moet halen (oa verlichting).
Ik zal even een voor en na foto maken van de gangkast. Ik ga hem nu alleen verfen en dit wordt dan mijn hobby hok.
En ik heb alleen maar de wasmanden in de badkamer gezet (wasgoed netjes opgeruimd). Karton naar de kartonbak. Twee vuilniszakken wat weg kon. De rest netjes opgeruimd, dus nu zitten de tassen in de koffers etc. Verder wordt de Maxi-cosi zo opgehaald, die heb ik weg gegeven. Wat onder staat is kerstspul dat kan misschien daar wel weg als ik de kast van de jongens heb opgeruimd. Ik ben gewoon rigoureus bezig. Minder troep geeft me echt zoveel rust, nooit eerder zo ervaren maar nu dus wel en ben dus ook druk bezig haha.
Nou heb vanochtend een kant van de zolder afgemaakt. Dat gaf een berg ruimte! Mijn schoolboeken ga ik online zetten van het weekend, dat levert blijkbaar nog steeds geld op. Nog wat andere dingen gaan ook marktplaats op. Heb gisteravond de app gedownload nu alleen nog mijn ww weer opzoeken. En dan hopelijk nog ff door aan de andere kant van de zolder. We hebben eigenlijk het meeste al uitgezocht dus het is nu vooral ordenen.
Ja dat heb ik ook hoor. Hier is de hele schuur nu netjes en aan kant. Ondanks dat ik er vanaf binnen niks van zie geeft het gewoon een opgeruimd gevoel.
Wow wat een verschil @Elena22 ! Ordenen en opruimen maakt inderdaad een wereld van verschil, alles wat bij elkaar hoort bij elkaar leggen. Vanmorgen heb ik gewerkt, vanmiddag rolluiken gepoetst.
Al het opruimen was met een doel. Ik ben nog niet helemaal klaar maar jullie snappen het idee vast wel zo.
Ik was mn mailbox aan het opruimen, en kreeg dit te zien toen ik de laatste weg deed, vond het ook wel toepasselijk hier: