Die zijn echt ideaal. Ik heb er best veel van. Op de hendel heb ik een dubbelgevouwen notitie blaadje geniet waar de inhoud op staat. @kinderkleding. Die laat ik vanwege het lastige verkopen in bakken liggen tot mijn vriend besluit zich 'te laten helpen'. Het meeste speelgoed verkoop ik wel zodra het niet leuk meer is voor onze dame. Dat heb je zo weer gekocht via mp. De kinderwagen en buggy ga ik nog bewaren. Maar de bedjes ed gaan weg na haar. Als er ooit nog 1 bij komt word dat een nakomertje.
@Krulpeterselie Ik snap volkomen hoor dat jullie het op jullie eigen manier willen doen. Moet je ook lekker blijven doen, want het gaat om de gezondheid van je man. Dat is het allerbelangrijkste, wat anderen er van vinden is hun "probleem".
Als er wat aan te doen was, dan deed hij dat vast wel, lijkt me...ook los van die verjaardagen... Ik vind kinderverjaardagen ook belangrijker dan volwassen, maar als je een goede reden hebt om het anders te doen, dan is dat zo. Ik ga ‘s avonds zelf alleen meestal niet naar verjaardagen (niet vanwege onbegrip oid, maar ook vanwege gezondheidsredenen).
Wat verschrikkelijk voor je man. en als hij daar zoveel last van heeft begrijp ik dat jullie, jullie eigen verjaardag ook alleen nog maar vieren om anderen te plezieren en niet omdat jullie op een feestje zitten te wachten. Ik had alle verjaardagen geschrapt en wie het niet begrijpt heeft pech. en als hij een keer zin heeft een familielid of vriend te zien hoeft dat niet perse een verjaardag te zijn om iemand voor uit te nodigen. Dan kun je die personen ook vragen voor een etentje of gezellige borrel maar wel kleinschalig en op door jullie bepaalde tijden zodat man het minst belast word.
Ik heb er ook een! Ongeveer dezelfde afmeting als jij. Wat een werk he. Ik heb alleen basis indeling. 2 meter hang en verder alleen maar planken. Voor alle bovenste planken heb ik zo'n opbergzak speciaal voor de paxkast. Werkt heel fijn vind ik! Ik had er bijvoorbeeld mn zwangerschapskleding in liggen. Ik heb voor sokken en ondergoed van die vilten bakken (ook van Ikea). Passen precies mooi qua diepte. In de breedte hou je iets over maar vind ik niet erg.
Voor sokken en ondergoed heb ik voor iedereen 1 zo een draadmand lade in de kasten zitten. Ik moet meer met manden en lades gaan werken in de kasten denk ik. En die zakken wil ik ook voor de bovenste planken. En ik zag dat die zakken (grote breede maat) ook onder het bed passen, ik moet nog even meten qua hoogte maar dat lijkt me wel ideaal al weet ik nog niet wat ik er in wil doen.
Ja deze bedoel ik inderdaad ook! IDEAAL! Liggen in de winkel ook gewoon bij al die voorbeeld Paxkasten.
Gezondheid van je man gaat voor hoor. Je kunt met je eigen gezin ook een fantastische verjaardag vieren he! En wat een lief en leuk voorstel van jullie..jammer dat je daar geen reacties op krijgt.
Voor ondergoed /zwemkleding hebben wij de houten lades. @Rapunzel wouw onverwacht zwanger van de vierde. Is het al een beetje geland?
Ik liet de twee filmpjes tegelijk afspelen, na 5 seconden zei vriend: please make it stop Er zijn veel mensen die white noise gebruiken om tinnitus te "neutraliseren", maar je vriend heeft daar dus van zichzelf al last van.. moeilijke situatie, vooral omdat er niets aan gedaan kan worden
Voor de dames waar niet veel meer valt op te ruimen. Ik heb nu echt z'n baal gevoel. Zo van ik wil nog meer opruimen! Maar er valt niets op te ruimen.. Ik ga binnenkort de keukenlades nog maar een keer door. Maar voor de rest vrij weinig. En ik heb nu dus in sommige kastjes lades vrij. Maarja, ik had liever bijvoorbeeld het hele dressoir leeg, zodat die weg had gekund. (Ik noem maar een voorbeeld) Nu heb ik bijvoorbeeld 2 lades in mijn dressoir leeg, en twee onderste vakken. Een lade van de commode leeg die voorlopig in de rommel/kamer met voorraad staat. Een lade leeg in mijn make up kast. Een plank leeg in mijn kledingkast. Heerlijk natuurlijk. Maar kan er nog niets mee... Ik ga bijvoorbeeld geen random dingen in mijn make up kast leggen ofzo.
Vandaag ga ik de speelgoed hoek onder handen nemen als de oudste op de psz zit. Ben benieuwd wat ik allemaal op kan ruimen.
Er kan helaas niets aan gedaan worden. Omdat hij het op een sterkte van 85dB hoort zou een gehoorapparaat die geluiden in het oor geeft zo hard moeten dat hij aan de andere kant gehoorschade oploopt. Het goede oor neemt namelijk via de schedel een deel van het slechte oor over.
Ik zou wel willen aanbieden om mijn make up langs te brengen, maar dat helpt niet, 2 flesjes nagellak, nagellak remover (en ergens moet ik nog 1 oogpotlood, oogschaduw en lipstick en blusher hebben, maar al 11 jaar niet gebruikt) vullen geen make up kast lade . Ik ben wel erg nieuwsgierig naar je make up kast, heb nu een beeld in mijn hoofd van een kledingkast vol met make up, maar dat klopt vast niet. Is dat zo’n klein ladekastje voor ergens op misschien?
Die logica ontgaat mij ook. Voor kinderen is een verjaardag iets magisch en gaat bij ons niet eens alleen om de cadeaus, maar mijn zoon vindt het vooral geweldig wanneer iedereen op zijn feestje kan komen om het te vieren! Voor de cadeaus maak ik een lijstje die ik een heel jaar bijhoud. Maar we vragen voornamelijk bonnen. Boekenbon, bioscoopbon, ps4 tegoed en (game) magazines of geld. Soms geven wij zelf een dagje weg naar een speelplaats oid. Maar wij nodigen dan wel alleen directe familie en beste vrienden uit. Minder mensen uitnodigen vind ik om vele redenen trouwens fijn. Ik ben idd ook wel eens op verjaardagen waarbij werkelijk iedereen wordt uitgenodigd (zo lijkt het) en dan altijd veel van die goedkope speelgoed wordt gegeven. Van dat spul dat na een paar keer gebruiken kapot gaat. Daar krijg ik ook altijd de kriebels van.
Hier altijd wel overvolle verjaardagen, mijn familie waar regelmatig contact mee is bestaat al uit 18 ooms en tantes, elk 2 kinderen, mijn neven en nichten dus met hun partners en die hebben ook allen weer 2 kinderen. Dan man zijn familie (wel stuk kleiner) beste vrienden groep 16 volwassenen en 10 kinderen. Mijn broer zus schoonzus met gezin. En dan nog wat ouders van vriendjes van zoon + die vriendjes waar we redelijk goed mee om gaan en zo zitten we met volwassenen en kinderen al snel aan 100 man met wat afzeggingen meegerekend. Gelukkig doen veel gasten kado's samen, geven geld of bonnen. Echt nooit stom speelgoed of prullaria gehad voor de kinderen.
Ik heb ook een uitdaging gevonden. De kussens van onze loungebank in de tuin sla ik altijd op in het tuinhuis. Dit jaar zat er dus het weer in. Het verdween wel toen het warmer werd. Maar nu wil ik de kussens laten overwinteren op zolder. Moet er wel plek voor zijn...