Nou ik had het idee om met de komende verhuizing lekker te gaan ruimen. Mijn man komt net met de opmerking: ik heb een nieuwe hobby...ik ga oude games en gameconsoles verzamelen! Great...beetje jammer dit haha! Zelf geen moeite met dingen weggooien. Gooi en geef regelmatig spullen weg en er gaat ook heel wat op marktplaats altijd. Mijn man daarentegen haalt alles juist in huis haha
Moet je wel onthouden van wie je wat hebt gekregen. Zag trouwens ook eens dat twee mensen steeds dezelfde verjaardagskaart naar elkaar stuurden. Nieuwe postzegel erop en hup daar ging de zoveel jaar oude kaart weer de bus in.
Haha geweldig! Als je dat samen zo doet is het echt heel leuk ook nog. Wij hebben wel een goede modus gevonden met spullen in huis, vind ik. Ik heb iets meer kleding dus in de kledingkast stoort hij zich aan mijn 'zooi', terwijl ik het heb met prullaria die hij verzamelt. Zo houden we elkaar wel scherp. Qua speelgoed doen wij ook aan het wisselsysteem, dus steeds iets anders om mee te spelen. We hebben hier in huis geen oneindige bergruimte dus eens in de zoveel tijd is het noodgedwongen opruimen en dat voelt altijd heel fijn! Tip nog die ik niet voorbij heb zien komen: af en toe een week geen boodschappen doen en creatief koken met wat je hebt, dan gaat er een heleboel op. (Alleen wat verse groenten, fruit en zuivel kopen toegestaan.)