Quinny Speedi 2008 combiwagen inclusief 2 jaar garantie!

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Layla, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Layla

Layla Lid

8 dec 2008
    63
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik kom zelf nooit op dit forum, maar kreeg het als tip van een vriendin die hier wel 'vaste klant' is :)

Wij willen onze Quinny Speedi namelijk verkopen! De wagen is zo goed als nieuw (in mei 2008 aangeschaft) en vrijwel nooit gebruikt omdat ons meisje (04-07-08 ) liever in de draagdoek meeging. En over niet al te lange tijd gaat ze mee op de fiets (als het eens stopt met al die regen en sneeuw ;) )

Over de wagen; Het is een perfecte wandelwagen. Het soepel zwenkende voorwiel maakt sturen een makkie. De zitting is instelbaar in ruststand.
    De reiswieg kan makkelijk op de Speedi worden bevestigd, evenals de Maxi - Cosi Cabriofix die op dezelfde adapters past. Ook een Maxi Cosi Cabrio autostoeltje (of de oudere Maxi Cosi Citi) kan eenvoudig op de wagen worden bevestigd.
    De wagen is mooi klein op te vouwen De duwstanghoogte is instelbaar. Door de ruime afstand tussen de duwstang en de achterwielen kun je grote passen nemen zonder de achterzijde van de wagen te raken.
    Wordt compleet geleverd met een kap, bagagemand en adapter om de reiswieg en Maxi Cosi Cabriofix te bevestigen
    Gemakkelijk afneembare wielen met kogellagers en luchtbanden Aluminium frame met laag gewicht
    Afneembare zonnekap
    Handrem bedient trommelremmen op beide achterwielen
    Parkeerrem met voetpedaal blokkeert beide achterwielen
    Boodschappenmand afsluitbaar d.m.v. trekkoord.
    Verstelbare rugleuning
    Verstelbare voetensteun
    Verstelbare 5-punts harnasgordel
    Inclusief bandenpomp
    Bij de reiswieg worden geleverd: Deken reiswieg, regenhoes reiswieg, muggennet reiswieg

En bij dit alles ook nog TWEE JAAR GARANTIE, aangezien je de aankoopbon meekrijgt! De nieuwwaarde was rond de 600 euro, dus biedt een mooie prijs en hij is verkocht!

Ik heb er ook nog wat foto's van op mijn pc staan, maar ik weet niet precies hoe je die hier op het forum kan krijgen. Gewoon copy/paste is volgens mij niet mogelijk?

Liefs,

Een mama uit Utrecht!

2. Layla

Layla Lid

8 dec 2008
    63
    0
    0
    Oeh ik heb twee foto's in mijn 'persoonlijke album' gezet!

Deel Deze Pagina