hoi hoi mijn nicht gaat binnen kort bevallen en ik wil haar graag een draagdoek of zak kado doen nu ben ik een minimonkey tegen gekomen ik wil graag jullie ervaringen weten als jullie deze hebben gebruikt ik ben erg benieuwd groetjes
Ik lees mee! Een draagdoek of zak lijkt mij ideaal (je hebt je handen vrij en buiten zit je niet met een kinderwagen die toch best wat ruimte inneemt, zeker als je snel even iets in de stad wilt halen). Maar ik heb gehoord dat een draagzak in de zomer niet zo handig is, omdat het dan te warm is voor een kindje om een tijd tegen je aan te liggen.
Dat is echt een onding! Ze liggen er heel raar in.. als hangmatje voor in de box is hij wel perfect. Draagzak heb ik van chicco en die is perfect.
bedankt voor de reacties de chicco mag pas gebruikt worden na 6 weken en ik wil wat hebben vanaf het hele begin voor me nicht zijn daar nog meer suggesties voor? en zoals baby bag en de sling van premax en anders een draag doek een carry sling of van draagdoek.nl
wij hebben hem ook, aangezien de meningen 50/50 waren had ik zoiets van; toch maar doen, werkt het niet, dan hebben we altijd nog een leuk hangmatje... maar hier dus ook nog niet gebruikt
Ik heb zelf geen minimonkey geprobeerd maar eerlijk gezegd lijkt het mij niets. Voor een baby zou ik gaan voor een rekbare doek. Kun je vanaf dag 1 dragen. Een lange rekbare doek kun je ook nog op meerdere manieren dragen. Zelf had ik een tricotti voor mijn zoontje toen hij kleiner was dat beviel ook goed. Nu heb ik een lange niet rekbare doek omdat dat nu toch steviger zit.
De minimonkey was hier ook niet goed bevallen, een onding. Hij kon al niet in de box (die van ons is vierkant) , als ze er in zat voor mijn buik dan glee van achter de klip steeds losser (iets wat je zeker niet wilt. Plus dat ze heel raar lag. Succes met je keuze
Heb hem zelf ook al gekocht, maar kreeg net een mailtje in mijn mailbox: Waarschuwing minimonkey Van: info@minimonkey.nl (info@minimonkey.nl) Deze afzender ken je mogelijk niet. Markeren als veilig | Markeren als onveilig Verzonden:vrijdag 4 april 2008 11:34:57 Aan: info@minimonkey.nl (info@minimonkey.nl) Beste minimonkey klant, Volgens onze gegevens heb je een minimonkey draagdoek (versie 3.0) bij ons gekocht. Het is mogelijk dat de clip van deze draagdoek minder goed werkt. Om het zekere voor het onzekere te nemen, zouden we je willen vragen om de clip goed te controleren en te letten op scheurtjes in het plastic. Werkt de clip goed en zie je geen scheurtjes, dan is er absoluut geen reden voor ongerustheid. Twijfel je over de werking van de clip of heb je nog vragen, neem dan contact met ons op. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Met vriendelijke groet, namens minimonkey Margot Ik ga hem dus niet meer als draagzak gebruiken, neem het risico niet dat mijn kind straks op straat smakt..zal dus een hangmat voor in de box worden die hangt maar een paar centimeter boven de boxkleed..
oke lekker dan dat word hem dan dus echt niet ik had even zitten kijken bij een carry sling dat lijkt me dan wat beter maar inderdaat ik zou hem nu niet meer gebruiken als draag zak tenminste dat durf ik niet haha dank je voor de mail groetjes
je hebt bij prenatal ook een doek dan kan je de baby vanaf het begin gebruiken en op verschillende manieren gebruiken
ik heb zo'n buikdrager, slingmodel, van premaxx gekocht. Is nog even afwachten of het wat is. De kat vond het in ieder geval al aangenaam
Wij hebben ook de minimonkey en ook het mailtje gekregen Verder gebruik in regelmatig de tricot-slen (zelf omknopen) en de maclaren buikdrager. In het begin is de tricot slen echt ideaal. Als je je kindje rechtop gaat dragen vind ik de maclaren soms handiger (bijv. met boodschappen doen) omdat het hoofdje beter ondersteund wordt. Dat lukt bij de tricot-slen niet zo, ik krijg de band niet hoog genoeg om hem achter zijn hoofdje te doen. Dat komt omdat de band dan onder mijn oksels zit en niet hoger kan... Maar als je alleen gaan wandelen kan het dus wel, dna houd je kindje zelf zijn hoofdje omhoog ( bij +- 3 maand).