Rainforest speelkleed

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door butterfly83, 17 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Hallo allemaal,

Mijn (overgroot) oma wil straks een mooi kado voor de kleine geven. Nu had ik op het internet iets gezien over de rainforest luxe gym, met muziekjes en ronddraaiende blaadje.. Hij lijkt me erg leuk alleen nu wou ik in de stad even kijken waar ik hem kon kopen en is hij nergens te koop! Wel de wat simpelere versie namelijk de Rainforest 1-2-3 Musical Gym.

Wie heeft ervaring met beide speelkleden en wat vinden jullie ervan?
    Eventueel nog een andere leuke tip..

Groetjes Butterfly

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    prenatal heeft de luxe gym!

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Daar heb ik 'm idd ook vandaan! Hoe 'ie bevalt weet ik nog niet, zal nog even op ons kindje moeten wachten. Maar het ziet er iig heel leuk uit! :)

4. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Ik vond hem er ook erg leuk uitzien, ik zal zo even op de site van prenetal kijken misschien staat hij er wel op. Weten jullie nog wat hij daar koste?
    En hoe zit het met de batterijen, hoe lang gaan die ongeveer mee?

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Volgens mij was 'ie iets van 80 euro (maar ik weet het niet meer zeker, is alweer een tijdje geleden dat wij hem hebben gekocht, en m'n geheugen is op 't moment niet optimaal ;)). Batterijen weet ik eigenlijk niet, want wij hebben 'm dus nog niet in gebruik.

6. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Hij is inderdaad 90 euro, maar zag op het andere topic dat volgende week 20% korting is, ik ga hem dan dus halen! Scheelt toch weer behoorlijk!
    Bedankt voor de reacties!

7. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Wij hebben em ook bij de Prenatal vandaan en mijn zoontje ligt er nog steeds met plezier onder! Zeer aan te bevelen dus!
    En wat de batterijen betreft...de eersten zitten hier nog steeds in! Dus dat valt ook reuze mee!

8. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Dat valt inderdaad reuze mee! Was al bang dat ik die elke dag moest verwisselen..

9. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    hier ook het speelkleed...angelina ligt er met veel plezier onder :D

Deel Deze Pagina