Hallo allemaal, Mijn (overgroot) oma wil straks een mooi kado voor de kleine geven. Nu had ik op het internet iets gezien over de rainforest luxe gym, met muziekjes en ronddraaiende blaadje.. Hij lijkt me erg leuk alleen nu wou ik in de stad even kijken waar ik hem kon kopen en is hij nergens te koop! Wel de wat simpelere versie namelijk de Rainforest 1-2-3 Musical Gym. Wie heeft ervaring met beide speelkleden en wat vinden jullie ervan? Eventueel nog een andere leuke tip.. Groetjes Butterfly
Daar heb ik 'm idd ook vandaan! Hoe 'ie bevalt weet ik nog niet, zal nog even op ons kindje moeten wachten. Maar het ziet er iig heel leuk uit!
Ik vond hem er ook erg leuk uitzien, ik zal zo even op de site van prenetal kijken misschien staat hij er wel op. Weten jullie nog wat hij daar koste? En hoe zit het met de batterijen, hoe lang gaan die ongeveer mee?
Volgens mij was 'ie iets van 80 euro (maar ik weet het niet meer zeker, is alweer een tijdje geleden dat wij hem hebben gekocht, en m'n geheugen is op 't moment niet optimaal ). Batterijen weet ik eigenlijk niet, want wij hebben 'm dus nog niet in gebruik.
Hij is inderdaad 90 euro, maar zag op het andere topic dat volgende week 20% korting is, ik ga hem dan dus halen! Scheelt toch weer behoorlijk! Bedankt voor de reacties!
Wij hebben em ook bij de Prenatal vandaan en mijn zoontje ligt er nog steeds met plezier onder! Zeer aan te bevelen dus! En wat de batterijen betreft...de eersten zitten hier nog steeds in! Dus dat valt ook reuze mee!