ik heb hem en in 1 woord FANTASTISCH! je wordt alleen wel overal aangekeken en aangesproken als je de deur uit gaat
ps ik heb er noooooit mee gefietst, zou zoiets ook alleen gebruiken als je boodschappen gaat doen, wandelen of bv naar een pretpark of de markt. ik gebruikte hem nml altijd in dat soort gevallen, wat er eerder wordt geschreven dat hij soms wat swiept klopt nml wel. maar verder blijf ik erbij dat het een handig ding is, en het kost ook geen drol vergeleken bij die babybjorn dingen.
Je bent de eerste die ik lees die er zo happy mee is Kim. Wel leuk om te lezen dat er dus ook wel tevreden gebruikers zijn... Ik vond het ding als hangmatje in de box trouwens prima dienst doen
Hoe oud is jou kindje en hoe heb je hem/haar erin liggen? Ik deed ons ventje erin en je ziet hem niet eens meer. Hij ligt ook erg oncomfortabel. Ik kijk het nog even aan tot hij wat groter is en anders gaat de Minimonkey richting Marktplaats.nl....
Ik ben wel heel erg nieuwsgierig eigenlijk naar mensen die dat ding geweldig vinden want ik heb van alles geprobeerd maar ons ventje ligt er gewoon niet lekker in, het ziet er allemaal heel geforceerd en ongemakkelijk uit. Ik ben een heel praktisch ingesteld mens dus ik dacht lekker handig die Mini Monkey maar niets van dat alles!