ik kwam een site tegen met mooie draagdoeken! http://www.pareldraagdoeken.nl/home/ Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik vind de stoffen erg mooi, maar vind zo'n ringsling een doodeng ding. Zou heel bang zijn dat het losschoot als ik mijn kindje erin droeg. Bovendien draag je het over één schouder, dus niet echt lekker voor je eigen lijf. Daarom denk ik dat ik ga voor een lange tricot knoopdoek. Heb héle leuke gezien op draagdoek.nl en denk dat ik er daar een ga bestellen tzt.
leuk om deze tip te zien.. heb er namelijk zelf een! en moet zeggen ben er erg blij mee.. mijn zoontje heb ik vanaf toen hij 2 maanden was erin gehad.. en nu met de volgende gaat er als alles goed mag gaan gelijk erin.. vind het heerlijk om zo mijn kindje bij mij te dragen.. en ik gebruik hem voor mijn zoontje nog steeds hij is inmiddels ruim 8 maanden.. een echt aanrader dus.! en vond het zelf geen belasting voor je lijf.. als je hem goed draagt met je kindje op je heup komt daar eigenlijk het gewicht en niet op je schouder.. en je kunt altijd van schouder wisselen.. vind hem nu vooral handig als ik boodschapjes ga doen op de fiets.. hoef ik geen buggy mee te slepen en heb toch mijn handen vrij.. en een knoopdoek heb ik ook en die gebruik ik als ik echt langere stukken wil wandelen of zo..
ik zie dat je nu weer zwanger bent (gefeliciteerd!). hoe ervaar je het lopen met een draagdoek nu dan? gaat dat nog? op een gegeven moment lijkt me dat knap zwaar worden, en gaat de buik denk ik in de weg zitten? hoor graag je ervaringen!
dank je wel.. heb nu nog een klein buikje.. dus nu gebruik ik de sling nog en dat gaat heel goed.. hoe het is met een 'dikke' buik weet ik niet.. denk dat het dan niet heel handig meer is.. dus ik hoop maar dat mijn zoontje snel gaat lopen.. hihi..
Mooi, maar onhandig. Een sling doe je om 1 schouder. Dat loopt heel erg uit het lood. BEter is om een niet rekkende doek te kopen. Die van draagdoek.nl zijn van tricot, dat rekt teveel. Volgens mij komt de mijne van de doekentheek. Daar ben ik heel tevreden over!