Ik ben op zoek naar een: -Niet te dure (tot ±100 euro) -Stevige -In hoogte verstelbare -nieuwe Box -Via internet Liefst zonder verzendkosten, maar dat is meestal boven een bep. bedrag. Weet iemand waar je dan het beste kunt kijken? Oja, iemand ervaring met een ronde box? Lijkt me ook leuk.
ik heb de mijne via MP.gekocht heb er 15,- voor betaald en heeft geen krasje niks,.en ziet er supermooi en netjes uit. misschien een idee?
Op zich koop ik ook veel via M.P. Maar ik heb geen auto, en dan moet je weer mensen inschakelen enz. Die het ook nog de trappen van mijn flat op moeten dragen.... Thuisbezorgen van grotere spullen bevalt wel erg goed moet ik zeggen.
Bij de babydump hebben ze een box van 99 euro die in hoogte verstelbaar is. Weet alleen niet hoe het zit met de verzendkosten/thuisbezorgkosten. Dat is overigens de box: Schardt Box Bas in blank en in wit.
En bij www.babypark.nl , weet ook niet wat de verzendkosten enzo zijn, maar daar heb je: box Arike in het wit en in honing kleur voor 59 euro. box Laurentien in koloniaal voor 79 euro. box Iwan in kersen en honing voor 99 euro.
En bij www.baby-walz.com hebben ze een geuther box voor 99 euro, moet je even de kleinste maat klikken.
zag op ebay.nl een bopita box staan voor 90 euro, verzenden gratis. Verder niet echt gelezen hoe of wat omdat ik mijn eigen box via MP heb gekocht voor 20 euro. Maar misschien vind je op ebay.nl wel iets. succes!
Babypark heeft boxen die niet erg duur zijn? Ook ik heb die van mij via MP gekocht, 10,- en supernetjes!