2 wkn geleden had ik een topic hierover aangemaakt.... ben toen een week ziek geweest van een angina amandelontsteking.... ben ik net weer een weekje beter te pas... sta ik vanmorgen op met weer opgezette klieren en enorme keelpijn. kan niet meer slikken, drinken, eten of praten.... wat een ellende! hoe kan dat nou dat het zo weer komt opzetten? ben al bij de huisartsenpost geweest en heb van die oplostabletten meegekregen. voor een bacteriele infectie.... maarja of dat het dan ook is? bah ik baal er ontzettend van! voel me zwaar klote, en net nu mijn dochters dinsdag een kerstbuffet hebben op de psz en ik wat lekkere hapjes zou maken....
Ik heb vroeger ook heel veel last gehad van angine's en keelontstekingen. Sinds ik m'n amandelen 4 jaar geleden heb laten uithalen ben ik veel minder ziek! En ik heb haast nooit meer keelpijn. (enkel héél lichtjes) (Maar de operatie was superpijnlijk...) Heb jij wel vaker keelontstekingen? Misschien kan een operatie jouw ook helpen? Maarja, sorry, met dit antwoord ben je op dit moment niet gebaad Veel honing-thijm-thee drinken misschien?
Ik heb vorig jaar ook 2 AB kuren voor keelontsteking gehad in 2 week tijd. Bij mij was het na de 2e wel over. Bacterie misschien niet goed gedood? Ik had Broxil. 7 dagen was niet genoeg. Daarna nog 10 dagen gehad en toem was het over. Zou even kijken of de oplospruttel die je hebt gekregen helpt, anders morgen even langs je eigen HA. Beterschap!
ja dat had ik ook de vorige keer, Broxil.... nu heb ik van die oplosrommel gekregen voor een week... ik bel morgen zowiezo mn eigen huisarts wel even.. ik heb dit enkele jaren geleden ook zeker 4x per jaar gehad.... het was een tijdje rustig en nu begint het weer.. maar je keelamandelen laten knippen is enorm pijnlijk heb ik gehoord... nog wel 10x zo erg als de keelontsteking nu.... pffff dat durf ik dan echt niet....
Ik had t laatst ook. Eerst een keelonsteking, daarna griep, daarna bijholteontsteking en opgezette klieren en keelpijn en daarna wederom een keelontsteking wat ruim 2 weken duurde.. ^^ als t nog langer had geduurd had ik weer langs de ha gemoeten.