@Que: pff wat is dat rot om in zo'n situatie te zitten Wat is de maat van je jongste zoontje van 1,5 jaar? Ik heb zeer veel kleertjes hier liggen kijken wat ik daarmee kan doen stuur ik je wat op en allerlei extra's (als je mij een pb stuurt met adres in)
Ik word helemaal emotioneel van alle lieve aanbiedingen hier vvor TS om haar en haar gezin zo toch een prachtige kerst te geven!!! Echt een heel groot RESPECT!!!!
misschien niet de juiste plek hoor om het hier neer te zetten, maar is het misschien een optie om een topic erover te maken waar mensen die heel moeilijk rond kunnen komen zich kunnen "aanmelden" voor "kersthulp"? Niet dat ik het TS niet gun dat ze geholpen word maar ik weet dat er meer meiden zijn die het financieel heel moeiljk hebben en die gun ik ook een extraatje...
Que, zou je mij even je adres willen pb-en? Liefst nog even vandaag als het kan, want vanaf woensdag zijn wij op vakantie.
@Guppekop wat een lief idee! Zo zie je maar dat je soms denkt dat niemand om je geeft en je zo ineens een hele hoop lieve meiden tegenkomt
Dat andere topic zou toch wel mogen? Het gaat toch niet zo zeer om hulp vragen, maar meer om aanbieden van hulp. Ik vind het een heel goed idee, zeker in deze maand! Dankzij een tip op dit forum heb ik vanmorgen de vleesbox bij de C1000 gehaald, was nog net op tijd!!! Wij eten met de kerst dus lekker beenham, met duchettes (ong 2 euro denk ik) en een salade. Toetje wordt een vienetta (vinden we allemaal heerlijk!).
Dat is waarmaar heb nog een pakket zegel hier liggen & wij zijn kerstavond in arnhem bij mijn schoonouders. Dat ligt 38 min van de woonplaats van ts vandaan dus kan het ook altijd nog afgooien!
Moet je denk ik ook mee oppassen met geld overmaken. Weet niet hoe dat zit dan met inkomsten en hoe ze daar naar kijken. Schuldeisers die er dan recht op krijgen enzo? Zat er namelijk ook aan te denken, pakketje versturen is al 7 euro, kan je een hoop boodschapjes van halen. Alleen geld in een envelop durf ik nu ook niet aan met die kerstdrukte bij de post. Postzegel is nu maar 36 cent.
als je in een wettelijke schuldsanering zit zoals wsnp, dan moet je aanvragen of je het mag houden, kans is groot dat het dan naar de boedel moet, ik zelf zit nog niet in een wettelijk traject maar moet wel om de zoveeltijd mijn bankafschrijften inleveren, en daarom kan ik geen geld over laten maken, maar als je nog nergens bij zit zou je het kunnen laten doen, let wel dat wannneer je je ergens aanmeld je goed kan aantonen waar het wegkomt en waar het voor is, dus dan wel in de omschrijven kerstgift voor maaltijd ofzo zetten, als je een verkeerde hulpverlener treft die geen tot weinig begrip toont vallen ze er over, (weet ik helaas uit ervaring via een schuldenforum) dus geldovermaken is wel uitkijken. maar ieder moet dat verder voor zich zelf af laten wegen, maar als iemand in de wsnp zit zou ik zeggen zeker niet doen, kan alleen maar problemen geven, die hebben meer aan levensmiddelen. dat mag je wel gewoon aannemen.
@Que, ik heb een pakketje voor je gemaakt met allemaal lekkere dingen erin. Als je me je adres even doorgeeft, zal ik het morgen naar je opsturen!
Oei ik wil dus nu net geld overmaken naar je Que ( las je berichtje vanochtend pas) maar lees dus dat ik dat beter niet kan doen?
Wij hebben gelukkig nog niet te maken met schuldsarnering. Altans deze maand nog niet. We zijn met de aanvraag bezig. Maar dat moet via het maatschappelijk werk en aangezien ze me daarover ook nog steeds niet gebeld heeft kunnen wij nog dingen ontvangen. Dan wil ik ook wat doen voor de meiden die het niet breed hebben. Ik heb diverse speelgoed van de kleine man op mp staan wat ik niet kwijt raak. Ook een maxi cosi dus mocht er nou iemand zijn die dat goed kan gebruiken maar wel de bezorgkosten kan betalen dan hoor ik dat wel. Ophalen kan natuurlijk ook. Ik weet hoe het is om dingen niet te kunnen kopen en ben zo blij met de mensen hier op het forum dat ik op deze manier ook mijn blijk van goede wil wil laten zien!!!