Que, ik heb heel veel leuk speelgoed liggen waar amper mee gespeeld wordt, misschien wil je evt wat ruilen? voor je zoontje ook leuk weer wat nieuws om mee te spelen. Heb een grote speelgarage van Fisherprice, hardstikke leuk ding maar de oudste doet er niks mee. hij is nogal gek van Duplo namelijk. Als je interesse hebt pb je me maar even?
Nee gelukkig blijft het van ons. Wij zijn wel bezig om hulp aan te vragen maar dat duurd nog zeker tot jan of febr.
Ik heb hem vandaag ook voor mezelf gehaald en is echt de moeite waard. De schnitsels waren overigens wel echt klein (zo groot als een tartaartje), maar alles ziet er goed uit en is toch veel waarde als je het los zou kopen. C1000 is normaal niet goedkoop, maar nu met die euroknallers wel de moeite. Ze hebben ook van die mona pudding voor 1 euro. Is dat misschien een geschikt toetje? Dan moet je nog een voorgerecht bedenken.
Ik ga ook iemand helpen met 'kersthulp'. Que wat jammer dat je niet in de buurt woont, ik wil namelijk niet verzenden....
ja balen he dat die gesloten is vind het zo jammer, zoveel meiden zouden daar blij van worden. maar tis niet anders.
Even denken: Vooraf: Afbakbrood met kruidenboter Hoofd: Lekker pasta gerecht? Na: Pannekoeken met ijs, blikvruchten en slagroom Verder super om te lezen dat iedereen elkaar helpt!
Sorry meiden even weinig reactie van mij. Ik ben zoals iedereeen hier in huis geveilt door het griepvirus. Heb het steenkoud en alles in mijn lijf doet zeer! Even wat drinken en dan snel bedje weer in.
vast gaan verzamelen nu bij verschillende winkels worden spullen die aan de datum zijn afgeprijsd. deze kun je bijna altij invriezen. wat lekker is en niet duur is oud (of nieuw) brood (0,80) insmeren met rode of groene pesto (1,50) daarom plakje salami (kan ook zonder) (1,10) en een plakje kaas 1,50 even in de oven en je hebt een heerlijk voorgerecht. kan je ook met glutenvrijbrood doen als je dat dan nog in huis hebt als tussengerecht prikkelwater met aanmaaklimo en een lepel roomijs de goedkoopste ongeveer 2 euro alles bijelkaar hoofdgerecht: gehakt met shoarmakruiden om een sateprikker wikkelen en bakken gepofte aardappel (gewone aard niet schillen en of in de oven of in de magnetron doen) 5euro? als groente kijken wat er wordt afgeprijsd en anders spinazie fozo uit de diepvries 1 euro (roide kool met appel is ook erg lekker uit de diepvries) toetje: gebraden/gekarameliseerde appel is appel uit de oven met suiker 3 euro? ben je denk ik voor onder de 15 euro wel klaar tip: ga naar de markt aan het eind dan heb je vaak heel goedkoop heel veel. en vraag bij de bakker of je aan het eind van de dag een overgebleven brood mag hebben hier verkopen ze vaak brood voor de helft of minder als dat over is van de vorig dag
vooraf tomaat met mozerella mooi opgemaakt op een bord (tomaat 6 voor 1,50 en ozerella 38 cent per bol 2x) 2,50 totaal hoofdgerecht kipfilet omrollen met bacon (pond kip 100gr bacon)6,50 roomsaus met bakje kruidenkaas erdoor(0,69+0,59) doperwtjes(40 cent met geb uitjes erdoor) komkommer salade (1,00) geb aardappeltjes/patatjes 0,99 nagerecht chocolade truffels(goedkoop 1,19) vanielle ijs(eigenmerk 2,00) totaal 3,20 koffie met soesjes(uit de vriezer 1,19)
Bij de Lidl hebben ze gourmetschotles voor ca. 6,- à 8,- Heb van de week een folder van gehad LIDL LIDL stokbroodje & kruidenbotertje erbij. Ijsje na.
Que@ Mis kun je hier iets mee : kerst « Koken met nrc.next Of kometen met vlees wat je in huis hebt in stukjes maken en een slaatje er bij doen wij vaak als we gaan bbq. Wij gaan kometen op een kook plaat . met een een kometen pakket van 8 euro . Als er te weinig is snijden we zelf wat bij . En mis heb je hier nog iets aan , geen kerst menu s :Rob's Budget Menu's Hoop dat je lekker kunt eten met de kerst fijne kerst meis . Nog even een tip voor je: vandaag was ik in de stad bij xenos die had ovenschotels vele soorten voor 1 euro . Weet natuurlijk niet of je het lust . Goedkoper als bij de super markt. Heeft niets met een kerst menu te maken maar wou het je even zeggen.