Minimum flesvoeding

Discussion in 'Flesvoeding' started by moonlight159, Oct 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Mijn dame drinkt al 2 dagen maar 5 x 100cc aan flesvoeding.
    Normaal drinkt ze 5x 150cc.
    Ze is bijna 3 maand, en ruim 6kg.

Wat moet ze minimaal drinken? Ik begin me een beetje zorgen te maken...

2. shai

shai Actief lid

Sep 16, 2008
    119
    0
    0
    conductrice
    vleuten
    heeft ze de afgelopen dagen wel ontlasting gehad ik merk bij mijn zoontje dat als hij twee dagen niet heeft gepoept dat hij minder drinkt doordat hij vol zit en mijn zoontje van 3,5 maanden drinkt ook niet heel veel gemiddeld zo'n 130cc per fles ik heb zoiets van als ze verder vrolijk zijn en ze groeien goed wat mijn zoontje dus doet dan vind ik het best

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Nee, ze heeft sinds zondag niet gepoept. Dacht al wel dat het daar aan zou liggen hoor. Vrijdag ochtend had ze gepoept, toen wilde vrijdagmiddag en zaterdag de hele dag weer niet drinken. Zondagochtend kwam de poep er van bijna 3 dagen uit (lees: dat werd het bad).

4. shai

shai Actief lid

Sep 16, 2008
    119
    0
    0
    conductrice
    vleuten
    als ze verder vrolijk is dan zal ik me er niet druk om maken mijn dochter van 3 dronk op die leeftijd al wel flessen van 200cc maar mijn zoontje dus niet elk kind is anders succes

5. Supertrotsemam

Aug 6, 2011
    32
    0
    0
    Noord-Holland
    Je kan voor de ontlasting ook eens Kindicol van vsm proberen.

Kindicol druppels is een natuurlijk product dat helpt om de ontlasting zachter te maken. Kindicol is speciaal samengesteld voor kinderen vanaf 0 jaar.
    VSM Kind 0-6 Kindicol druppels draagt bij aan het zachter maken van de soms wat harde ontlasting van baby’s en jonge kinderen. Het helpt bij de (her)opname van vocht in de darmen en ondersteunt zo een zachtere darminhoud. Kindicol druppels draagt op die manier bij aan een betere darmpassage en een natuurlijke en regelmatige stoelgang.

Succes!

6. adi

adi Niet meer actief

Als ze 500cc binnenkrijgt is het goed vooor nu. Dat is een minimum hoeveelheid om goed te functioneren en te groeien. 300cc is het minimuum om niet uit te drogen.

Het is belangrijk dat je haar plasluiers goed in de gaten houdt. En als ze echt verstopping heeft kun je haar tussendoor kleine beetjes melk aanbieden (het hoeft natuurlijk niet bij die 5x te blijven) en 's nachts extra aanbieden, dan drinken ze meestal wel, en heb je weer wat vocht erin gekregen.

Share This Page