bijna 11 mnd en weigert fles / melk

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door honeyy, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!

Esmée weigert sinds gister de fles! 's-ochtends wilt ze hem wel maar de rest van de dag niet! het is dan huilen overstrekken etc. ik heb vamalles al geprobeerd, koude melke, in tuit beker, gewone beker , rietjes beker etc. ze wilt het niet tewijl dit allemaal goed ging!

ik heb nog geen water / sap geprobeerd, maar ze moet toch haar melk binnen krijgen?

nu is ze niet de smalste maa ben wel bang dat ze te weinig binnen krijgt! jullie nog tips/ of is het een fase?

liefs x

2. misa

misa Niet meer actief

Dan zou ik voor nu even zorgen dat ze sochtends een behoorlijke fles vol binnenkrijgt. Dan heeft ze iig al een hele boel binnen. Misschien is het een fase en gaat het snel over. Over een dag of 2/3 eens weer proberen.
    Geef je gewone melk of opvolgmelk?
    Eventueel pap van maken?

3. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Zoontje (ook nov 2010) wilt al 2 mnd geen fles meer.
    Alles hier in papversie (dus groeimelk bambix appelpap of melk met vlokken erin).

En hier nog maar 2 melkvoedingen nodig hoor op deze leeftijd.
    En vanaf 11 a 12 mnd oud mogen ze alles met de pot mee eten en hebben ze geen groeimelk meer nodig.

Kan dus 2 dongen zijn.

Ze is of de fles beu net als mijn zoontje en witl als een groot kind mee eten met papa en mama met lepel enz.

Of Ze krijgt boventanden.Daar hebben ze ook last van en weigeren ze de fles omdat dit pijn doet.

Probeer eens pap uit een schaaltje te geven met lepel ipv uit de fles.Samen met boterhammen enz.Hier 150cc melkpap als ontbijt en lunch (met boterhammen) en in de avond alleen warm eten.

Succes

4. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hoihoi,

Er zijn dus nog meer van die gekkies :D.
    Onze middelste zoon (nu bijna 11 jaar) weigerde alle flessen toen hij een maand of 10 was. Hij wilde helemaal niets meer uit een fles, tuit of rietje. We konden ook geen enkele reden of oorzaak verzinnen, hij wilde gewoon niet meer.
    Ik ben hem toen 2x per dag pap gaan geven om te zorgen dat hij zijn melk binnen zou krijgen en verder kletsnatte fruit en groentehappen voor het vocht. Hij heeft het een paar maanden volgehouden en ging toen weer uit een fles of tuitbeker drinken.

Succes ermee!

Groetjes, Pippa

Deel Deze Pagina