Hoi, In ons nieuwe huis staat een vrijstaande verwarming, zie foto hoop beetje duidelijk, hij staat dus los voor de schuifpui(nog voor het schilderen hoor hahaha) maar hij is niet meer zo mooi meer, schilderen kan maar is best een rot radiator.... nu zaten we dus te denken aan radiator bekleding. We zagen al hele mooie bij de praxis. Maar nu zat ik te googlen, maar zag eigenlijk alleen maar voorbeelden van radiators die aan de muur zitten als ware. Maar kan het dus ook bij een vrijstaande verwarming? Zo ja, wie heeft dit ook en mag ik misschien fototje zien bedankt alvast
Waarom niet de radiator verplaatsen als ik vragen mag? Naar ergens waar hij minder "storend" is.Of een mooie sierradiator plaatsen, of eentje die kleiner en dunner is en toch evenveel warmte geeft Maar volgens mij kun je hier best sierbakken omheen plaatsen zodat je er bijv een leuk plantje op kunt zetten of iets anders
Verplaatsen gaat heel lastig, ook omdat ik de vloer heel wil laten en nieuwe plaasten...tja is ook weer zo wat gelijk. maar dank je voor het meedenken.
hmm, wij hebben radiatorbekleding van kandoo. Die zit wel aan de muur, maar als je gewoon extra panelen neemt en die ook aan de achterkant plaatst, dan moet dat kunnen toch, of zie ik iets over het hoofd??
het kan wel maar het gaat je echt enorm veel warmte kosten waardoor je veel meer moet stoken en dus een stuk duurder uit bent in energie kosten ik zou hem gewoon spuiten met radiatorlak
OOhw wat een oerlelijke radiator op een superlelijke plek!!! Sorry dat ik het zeg... Ik heb nooit een ombouw voor een losse radiator gezien, is ook niet meer tegenwoordig denk ik. (alleen met nieuwe, al afgeschermde dan) Kun je niet een lage designradiator zoeken? Eventueel via mp? Op dezelfde plek, hoeft ook niet de hele vloer aan de kant?! Komt je huis alleen maar ten goede denk ik...