minimum loon

Discussie in 'De lounge' gestart door jolien, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    Hallo,

ik heb een beetje rond zitten kijken,omdat ik veel te horen kreeg van mensen in mijn omgeving dat ik weinig verdien met mijn werk.
    Ik ben 25 jaar,werk er 5 jaar en werk in de winkel sector.
    Volgens de site www.minimumloon.nl moet ik bruto 303,90 verdienen in de week,maar wat is dat netto?is daar een bepaalde reken module voor,en zo ja welke is dat?

en maakt het nog uit dat ik er al 5 jaar werk?Ben alleen procentueel omhoog gegaan als ik ouder werd.

alvast heel erg bedankt!

2. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Om ong. uit te rekenen hoeveel dat netto is moet je er zo'n 35% afhalen. Dat zou grof genomen 200 euro moeten zijn.

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
  4. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Op de site van postbus51 staat zowel het bruto als het netto minimumloon. Volgens mij kun je er niet standaard vanuit gaan dat je er 1/3 deel vanaf moet halen. Dat ligt aan de hoogte van je salaris. Toen ik fulltime werkte ging er naar verhouding veel meer vanaf als nu ik parttime werk.

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Ik werk ook in een winkel, als leidinggevende.Het salaris is om te huilen, maar het is ook de meest slecht betaalde sector..Kun je nog beter gaan schoonmaken, verdient meer.

6. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik werk ook in een winkel ik verdien voor 2 dagen in de week 500 euro in de maand!
    kappersvak is vaak nog erger hoor!

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    In welke branche zit je? Ik kan op caobase kijken wat je moet verdienen (als je onder een cao valt)

8. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Netto hangt ook af van branche want de bedrijfspensioenfondsen zijn overal anders.

Deel Deze Pagina