Ik weet niet welke kleur je zoekt? Ik heb 3 van die bakjes en de stang in het roze. Hoef er niks voor te hebben. Dus als je in de buurt woont en deze zoekt mag je ze wel hebben.
Ellen dat is aardig van je! Ga morgen even bij de ikea kijken als ik niks kam vinden pb ik j3 even.. Kom ook uit drenthe
Loop ff door de winkel hier verschilt het nogal eens waar ik ze tegenkom maar heb ze vorige keer (week of vier geleden) nog gezien.
Inderdaad Bygel van IKEA, maar niet meer op de site te vinden.. Sockerbit of Sunnersta komt er dan nog het dichtst bij in de buurt denk ik: SOCKERBIT Bak - IKEA SUNNERSTA Houder - IKEA
Ze gaan uit het assortiment. Misschien kan je ze nog bij de koopjeshoek vinden. Ze stonden normaal bij de keukenafdeling.
Ze waren er nog wel in het oranje. Heb wel een soort gelijk bakje gevonden in het wit en heb die meegenomen. Bedankt dames! Hij mag van mij op slot.
Ikea, de oude serie is eruit, de nieuwe serie is iets anders. De haken aan de achterkant is smaller en ze hebben die alleen nog in het wit. Als je geluk hebt kun je ze nog in de koopjeshoek vinden, heb ze laatst nog gekocht in het oranje( enige wat ze nog hadden).
Ik heb ze van de week nog gekocht bij de ikea. Ze waren er alleen in het wit en kosten ongeveer rond de 50 cent ps. Oh en ze stonden bij de keukenafdeling hier.