Ik heb ze 1 keer gekocht. Zowel de elsa taart als de minion taart. Qua prijs vind ik het heel erg meevallen. (als je het vergelijkt met een bakker o.i.d.) Maar goed dat merk je ook qua smaak.... de cake was inderdaad droog en de vulling was karig. Ik maak normaal altijd mijn taarten zelf. Alleen 1 keer had ik geen zin en ik dacht weet je wat, ik probeer het gewoon. Maar ik doe dat nooit weer. Mijn bezoek was blij dat ik de keer erop weer een eigen gemaakte taart had.
Wij hadden er ook 1. Helemaal eens met voorgaande reactie: erg machtig, dikke smakeloze fondantlaag.(bak met suiker) Geen succes!
Of je laat het bij een bedrijfje maken? Zo uit mijn hoofd weet ik alleen bettersweetthansorry te bedenken. https://www.facebook.com/bettersweetthansorry https://www.instagram.com/bettersweetthansorry Miniontaart van haar, check op de Facebookpagina of op Instagram Of zelf proberen? Stuk leuker dan een Hema-fototaart die of te klein of te groot is.
Waarom laat je niet bij de Hema een lekkere slagroom taart maken met een foto van de Minions er op? Je kan zelfs marsepeinen taarten laten maken bij de Hema. Betaalbaar en nog lekker ook
Bedankt voor de tip. Maar wij hebben iemand die altijd taarten voor ons maakt. Alleen deze keer wil ik het wat minder prijzig maken dus zoek een wat goedkoper alternatief. Debaky, daar heb ik idd al naar gekeken en denk dat ik idd bij hema een taart bestel met een plaatje van minion.
Wij hebben de taart laatst op ons werk gehad. Hij is super zoet en zit bomvol calorieën. Vond de taart niet vies maar een verse van de bakker is wel zachter, smaakvoller. Ik vind de taart niet geschikt als kindertaart. Kun je beter 1 laten maken van gewoon cake met jam en room enzo.
Zo'n fototaart van de hema gaat prima met zelf een plaatje uploaden. Hier altijd een taart in het thema op die manier. Maar goed die vind het gros hier ook niet te vreten geloof ik. Ik ben niet zo kritisch wat gebak betreft...lust alles
Wij hebben er een gehad in september.. Ook omdat Jesse zo dol is op de Minions. Maar eerlijk is eerlijk wij vonden hem lekker! Erg zoet dat wel maar dat heb je vaker met een kindertaart.. Voor dat geld zeker niet verkeerd. Al behoor ik volgens mij (zoals wel vaker) tot de uitzondering...
De kinderen op mijn dochters verjaardag vonden hem lekker. Voor dat geld heb je echt geen mooie marsepein taart en die kinderen proeven het er toch niet aan af en laten vaak de dure marsepein liggen. Wat mij betreft een prima kindertaart en ik vond hem zelf ook niet echt vies.
Wij hadden hem ook voor de 4e verjaardag van onze zoon. Alle kindjes vonden hem lekker, op ééntje na, die wilde überhaupt geen taart (en heeft dus ook niet geproefd). Ik heb zelf niet geproefd. We hadden een halve taart over en die heb ik aan de buren gegeven. Een maand later hadden zij dezelfde voor de verjaardag van hun zoon. Ik denk niet dat ze dat gedaan zouden hebben als ze hem zelf niet lekker vonden.
In één woord: blèh. Ik ben fan van hema-taarten, mierzoet, maar de cake is zacht en het fondant daadwerkelijk te eten. Als je een foto/plaatje upload, kan je daar natuurlijk ook een miniontaart bestellen Oh, lees nu pas de comments Gevalletje mosterd na de maaltijd
De taart ziet er mooi uit maar daar is ook alles mee gezegd. De cake is droog en de smaak niet lekker. De taarten zijn ook best lang houdbaar waardoor het niet vers is.
Poeh, ben ik even blij dat ik dit nu lees!. Mijn bijna 5 jarige wil heel graag de minion taart voor zijn verjaardag, maar wij twijfelen nog omdat we m ook wel een beetje aan de prijs vinden. Maar dat is duidelijk; niet deze minion taart dus