Help me even ik word gek..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sophiax, 22 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophiax

    Sophiax Nieuw lid

    22 mei 2022
    2
    0
    1
    Vrouw
    :oops: Hi lieve dames..
    Ik wordt zo gek van mezelf dat ik geen raad meer weet.. ik heb blijkbaar een onregelmatige cyclus.

    Maar ik heb 2 weken na mijn menstruatie gemeenschap gehad met mijn man. Ja sorry voor de details.:oops:

    2 dagen na gemeenschap
    Kreeg ik last van buikkrampen en kreeg het benauwd enzovoorts,

    nu 2 weken later,

    Heb ik onwijze last van m’n tepels
    En soms lichte buikkrampjes
    Soms krijg ik een opvlieger,
    mn onder rug doet ook soms pijn alsof het samen wordt getrokken
    Ik ben ook echt één tikkende tijdbom, snel geïrriteerd of juist heel en heeeel kalm..

    Maar mn test is nog negatief en mn laaste menstruatie was 20 mei t/m 24..

    Pfff ik zie door de bomen het bos niet meer:(:$
     
  2. Sophiax

    Sophiax Nieuw lid

    22 mei 2022
    2
    0
    1
    Vrouw
    20 april t/m 24.. begon mn menstruatie..
     
  3. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Als je kwalen door een zwangerschap komen, zou je test positief moeten zijn. Zeker in deze hoedanigheid.

    Wat er verder aan de hand is weet ik niet, maar deze stelregel hielp mij altijd om de boel te relativeren. Kwalen? Negatieve test? Meestal is het dan ‘gewoon’ progestoron. Dit hormoon maakt je lichaam na je eisprong aan en geeft ongeveer dezelfde kwalen als hcg.

    Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
     
  4. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.978
    3.062
    113
    Vrouw
    Eens met bovenstaande. Helaas heb ik in de afgelopen zeven jaren van alles gevoeld en gedacht (of gehoopt) dat het door een zwangerschap kwam. Dat was slechts drie keer het geval (en echt anders dan kwaaltjes door progesteron). Bij een negatieve test komen kwalen helaas niet door hcg. Ik zou gaan temperaturen als ik jou was om zicht te krijgen op je eisprong en cyclus. Hoop dat jullie wens snel vervuld mag worden.
     

Deel Deze Pagina