minipil...

Discussion in 'Na de bevalling' started by Alita, Nov 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Hallo,

ik ben dus begonnen met de minipil en heb bijna de eerste strip erop zitten maar volgens mij ben ik misselijk van de pil?!
    Stond ook wel in de bijwerkingen maar is echt wel minder :evil:
    Ben ook nog steeds ongesteld, draag al sinds de bevalling maanverband terwijl ik normaal toch echt wel van de tampons ben en de strings, het mag van mij nu toch echt wel ophoren met vloeien. Is niet veel overigens maar toch :evil: Duurde het bij jullie ook zolang?

Groetjes cindy :D

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Vloei je echt nog? Of ben je ongesteld.
    Zo lang vloeien is niet goed hoor.
    Toen ik na 6 weken op controle kwam vloeide ik ook nog. (leek steeds te stoppen, maar ging dan weer verder)
    Toen ze gingen checken bleken ze met de KS een stukje weefsel te zijn vergeten :(

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Het is natuurlijk lastig te zeggen of het een bloeding is door die minipil, of dat je nog vloeit.. Als je nog steeds vloeit zou ik even de VK bellen. Dan zou er nog iets achtergebleven kunnen zijn.

Ik dacht trouwens dat ze adviseerden om de pil pas te beginnen na de 1e menstruatie.

4. Alita

Alita Niet meer actief

Nou ik was bijna van mijn vloeien af en toen kreeg ik de normale menstruatiekrampen en toen begon ik weer te vloeien, ik had na 6 weken na de bevalling bruin/geel bloedverlies en toen na de krampen was het weer helderrood, dus ik ging ervan uit dat ik ongesteld was.
    Over het beginnen van de pil, in het ziekenhuis adviseerde ze zelfs dat ik al na twee dagen moest beginnen na de bevalling?!
    Dit vondt ik niet nodig dus toen ik eigenlijk dacht dat ik weer ongesteld werd ben ik begonnen met het slikken.
    Ben nu trouwens sinds vandaag opgehoord met vloeien, nog een ietsiemini beetje bruin/geel verlies dus volgens mij is alles weer in orde. Wacht maar af anders bel ik de verloskundige.
    Alleen vraag ik me nu weer af of deze pil wel sterk genoeg is aangezien ik altijd een zwaardere pil heb gehad in het verleden omdat de lichte pil niet werkte. Wil eigenlijk niet weer zwanger worden meteen.....

Share This Page