Help! nuvaring en toch zwanger?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door jojo8, 15 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo8

    jojo8 Actief lid

    15 jul 2007
    445
    0
    0
    Hallo!

    Op vrijdag 27 april moest de nuva eigenlijk uit. Na navraag te hebben gedaan heb ik een nieuwe erin gedaan om de menstruatie een weekje op te schuiven. Wel zo prettig als je nog op vakantie bent! Toen werd ik net als anders op zondag ongesteld en was op vrijdag het laatste beetje.

    Op 1 juni moest ie er weer uit, maar werd gelijk de dag erna ongesteld en was het op woensdag alweer afgelopen en ook was het minder dan anders. Toen dacht ik, dat komt misschien nog door het doorringen van de vorige keer.

    Op 29 juni moest ie er ook weer uit en werd ik pas maandagmiddag ongesteld en was woensdag middag het laatste. Ik begon me toch wel beetje zorgen te maken.

    De week hiervoor had ik last van mn buik had, de hele tijd last van mn rug en enorme trek in dingen had die ik bijna nooit eet... Dit was anders dan anders wanneer ik ongesteld moet worden.
    Dus 2 testen gedaan in de week dat ik ongesteld was en allebei negatief. Toen dacht ik dat ik me voor niks zorgen had gemaakt en dat ik meer last ervan had dat ik ongesteld moest worden of gewoon beetje buikgriep.

    Nu zijn we alweer 2 weken verder en nog is t rare gevoel en gerommel in mn buik niet weg, heb constant zin in dingen, constant honger, meer wit verlies, mn broeken worden strakker, meer hoofdpijn dan anders, soms lichte duizeling in mn hoofd, maar niet meer zo'n last van mn rug.

    Houdt mijn lichaam me nu gewoon voor de gek of moet ik nog een keertje gaan testen?

    Groetjes!
     
  2. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    zou dan nog es keer testje doen of anders ff langs de ha.

    succes
     
  3. jojo8

    jojo8 Actief lid

    15 jul 2007
    445
    0
    0
    ok dankjewel! denk ook wel dat ik nog keertje ga testen! liever het zekere voor het onzekere! Maar was erg benieuwd wat anderen ervan dachten en aangezien het voor mij allemaal nieuw zou zijn, zijn tips van een ander wel prettig!
     
  4. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Nou meis hou ons op de hoogte, ik heb nu zelf 4 dagen de NUVA ring en volgens de dokter net zo betrouwbaar als de pil, krijg toch wel de kriebels als ik het zo lees ;) ..... succes!
     
  5. jojo8

    jojo8 Actief lid

    15 jul 2007
    445
    0
    0
    Heb m nu al ongeveer 2 jaar en nog nooit ergens last van gehad! Het bevalt me ook veel beter dan de pil en tijdens de menstruatie heb ik meestal veel minder last ervan dan toen tijdens de pil. Alleen nu is het btje raar... Maar heb ook de ha assistente gesproken en die zei dat t niet veel mocht uitmaken, maar ja, vertrouwen doe ik t niet helemaal op t moment. vandaar...
     
  6. jojo8

    jojo8 Actief lid

    15 jul 2007
    445
    0
    0
    heb vanmorgen toch maar ff de huisarts gebeld. het verhaal uitgelegd en de assistente wou gelijk een afspraak maken voor morgen... dus de zenuwen zitten er nu wel btje in! ff afwachten, want weet helemaal niet wat ik kan verwachten... daar heeft ze verder geen uitleg over gegeven.
     
  7. Hester

    Hester Niet meer actief

  8. jojo8

    jojo8 Actief lid

    15 jul 2007
    445
    0
    0
    Ben dus geweest maar hij was er zeer overtuigd van dat ik niet zwanger was. Het was wel gebruikelijk bij de nuva dat de menstruatie minder werd. Wel heeft ie mij voor de zekerheid nagekeken. Maar over mn buikklachten heb ik geen duidelijk antwoord gekregen en moet nog steeds ongelooflijk vaak naar de wc... Dus ff afwachten en hopen dat t zo snel mogelijk beter word. Denk dan dat mn lichaam me toch voor de gek houdt...
     

Deel Deze Pagina