ik heb nodig 1. celavita 6 kip tandori 8. bonduelle 9. friet 15. hamburger 20. fusilli 23. hak 24.broodroostertje? 29.bertolli 36. ei 40. zilvervliesrijst 41. tomaten soep dubbel 5. druiven 11. croma 12 tomaat 19. vis 21 blender 25. koekje 27. kaasschaaf 32. rode peper 38. pompoen 43. champion 46. ijs 47. mona toetje 26. knoflook 17. boontjes 33. sla heb al eerder gerolen maar wel opgestuurt maar helaas nog geen enkele keer ontvangen. laatste keer datik het probeer.
ik heb het ei voor je en de rijst van jou dubbele zoek ik nog croma, blender en kaasschaaf o en ik stuur het echt wel op want dat soort praktijken vind ik nogal zielig om het niet op te sturen.
ik heb voor je nog croma en een kaasschaaf. blender heb ik als het goed is net gerolen wil dan wel de ei en rijst gr sandra
Ik heb nodig 6 kip tandori 8. bonduelle 15. hamburger 20. fusilli 23. hak 29.bertolli 36. ei 40. zilvervliesrijst 41. tomaten soep dubbel 5. druiven 11. croma 12 tomaat 19. vis 21 blender 25. koekje 27. kaasschaaf 32. rode peper 38. pompoen 43. champion 46. ijs 47. mona toetje 26. knoflook 17. boontjes 33. sla Blue band Kaasschaaf Nasi heb al eerder gerolen maar wel opgestuurt maar helaas nog geen enkele keer ontvangen. laatste keer datik het probeer.[/QUOTE]
Ik heb de hamburger wel voor je. Van jouw lijstje zoek ik nog knoflook, ijs en mona toetje. Heb nog wel andere dubbel maar die zoek jij niet. Graag pb als je een van jou mini's voor de hamburger ruilen wil.
ik heb mini's (zijn nog ingepakt dus weet nog niet welke) wil deze graag ruilen tegen lekker in het leven bonnen mocht iemand deze niet gebruiken. graag een pb mochten we wat voor elkaar kunnen betekenen
]ik heb nodig 6 kip tandori 8. Bonduelle 23. Hak 29.bertolli 36. Ei 40. Zilvervliesrijst dubbel 5. Druiven 11. Croma 12 tomaat 19. Vis 21 blender 27. Kaasschaaf 32. Rode peper 38. Pompoen 43. Champion 47. Mona toetje 26. Knoflook 17. Boontjes 33. Sla kaasschaaf nasimix ff lijstje aangepast ivm mini's die ik ga ruilen heb al eerder gerolen maar wel opgestuurt maar helaas nog geen enkele keer ontvangen. Laatste keer datik het probeer.[/quote][/quote]
Enveloppen zijn de deur uit.de mini's waren hier op dus wie o wie kan er nog ruilen. Heb er nog maar enkele nodig. ik heb nodig 6 kip tandori 8. Bonduelle 23. Hak 36. Ei 40. Zilvervliesrijst dubbel 5. Druiven 11. Croma 12 tomaat 19. Vis 21 blender 27. Kaasschaaf 32. Rode peper 38. Pompoen 43. Champion 47. Mona toetje 26. Knoflook 17. Boontjes 33. Sla kaasschaaf nasimix deegroller ff lijstje aangepast ivm mini's die ondertussen gerolen zijn
Enveloppen zijn de deur uit.de mini's waren hier op dus wie o wie kan er nog ruilen. Heb er nog maar enkele nodig. ik heb nodig 6 kip tandori 8. Bonduelle 23. Hak dubbel 5. Druiven 11. Croma 12 tomaat 19. Vis 21 blender 27. Kaasschaaf 32. Rode peper 38. Pompoen 43. Champion 47. Mona toetje 26. Knoflook 17. Boontjes 33. Sla kaasschaaf nasimix deegroller ff lijstje aangepast ivm mini's die ondertussen gerolen zijn pleas wie helpt mijn kindjes aan de laatste minis
Ik heb niks wat jij nodig hebt maar...ik zoek eigenlijk de sla Wil je misschien voor iets anders ruilen? Groetjes!
Ik zoek nog steeds friet en selavita. Heb deze minis helaas niet ontvangen van verzender. 2 teleurgestelde kinderen. Maar hoop dat ze alsnog komen. Wie heeft ze anders eventueel? En wil ruilen
ik heb nog 2 mais, sla, blue band, olijfolie en 1 wortel in de aanbieding. misschien nog iemand die ook nog dubbele heeft. Ik zoek nog de blender, kip tandori, Bonduelle, tomaat, hertog ijs. frietjes, pompoen en knoflook