Ik heb dubbel: 2x cola 2x framboos 1x kookboek 1x koffiepats 7x bonuskaart 1x koffie 1x vla 1x lays chips 1x peijnenburg 1x sinasappelsap 1x sugocasa (saus) 3x nutella 1x sun 2x Venz hagelslag 1x broculi 4x ariel 2x fanta 1x pizza 1x appelmoes 1x tomaat Ik zoek nog: appel danoontje jam cornflakes Verkade koekjes evergreen liga chocola macaroni pampers melk Wie wil ruilen even pb-en
Hallo dames, Ik spaar de mini's eigenlijk niet echt. Ik zou alleen graag 2 bonuskaarten willen. Kan ik met iemand ruilen voor een volle efteling spaarkaart, etos babyzegels of DE zegels?
Hallo allemaal. Mijn dochter is gek op de mini's.Echter,er zit hier geen Ah in de buurt.Ze heeft een paar van iemand gekregen en ik vroeg me af of er hier nog mensen zijn die misschien dubbele hebben en hier niks mee doen??We hebben alleen de kaas dubbel.... Natuurlijk betalen we de verzendkosten!!! Je zou haar er echt heel blij mee maken!!
Wie heeft er nog dubbele mini's en wilt ze ruilen? Ik hoor het graag, dank je! Ik ben nog op zoek naar: chips mars fanta cornflakes verkade koekjes pizza koffiepads vissticks appelmoes jam brood tomaat Ik heb dubbel: koffie de 2x vlaflip 4x sun 3x macaroni 1x raketjes 2x chocolade 2x frambozen 1x lamp 1x knaks 1x melk 2x beschuit 1x peijnenburg 1x bonuskaart 3x broccoli 1x
Iemand die mijn dochter heel blij zou willen/kunnen maken met haar dubbele mini's???? Ik heb dus weinig te ruil,alleen de kaas.Misschien spaar je wat anders?Heb hier nog de bonnen uit de voordeelagenda's en wat lekker in het leven bonnen bijvoorbeeld... Ik wil eigenlijk niet gaan betalen voor iets wat iemand anders zelf gekregen heeft.Al op marktplaats gekeken,daar vragen sommige mensen er 1 euro per stuk voor!!!!
ik heb de volgende dubbele te ruil: tomaat bonuskaart sun DE lays 2x venz kookboek vlaflip macroni 2x melk 2x pastasaus zelf zoek ik nog het brood en de pannenkoekenmix
Ik heb nog liggen: raketjes Chocolade reep jam bonuskaart met muntjes Graag ruilen tegen iets van plastic omdat mijn mannetje de kartonnen dingen toch stuk maakt. We hebben al: brood, fanta, jam en pindakaas Een pbtje is misschien makkelijker omdat ik het topic misschien vergeet
ik heb weer nieuwe dubbele om te ruilen: kookboek 2x DE tomaat sun melk 2x framboos 2x vlaflip lays 2x venz bonuskaart macroni 2x cola vissticks zelf zoek ik nog het brood
Mama vind de mini's inmiddels zo leuk dat wij toch ook willen proberen om de hele verzameling compleet te krijgen. Wij zoeken er dus nog heel veel nl: sinaasappel appel paprika broccoli banaan kaas bescuit danoontje vla vlip mars koffie chocomelk sinaasappelsap venz zwitsal pijnenburg corn klakes pasta saus appelmoes Heinz vissticks koopmans pizza verkade koekjes tuc evergreen frambozen sportlife perla koffie (onderweg) macaroni kookboek ariel page pampers sun tabletten melk Om te ruilen heb ik: bonuskaart met muntjes * Bioskaart voor Jackie 2e kaartje halve prijs geldig van 10 mei tm 27 juni * 34 Nutricia streepjescodes. * etos babyzegels
Woensdag as ruilmiddag bij de AH!!! Misschien komen we zo nog aan de hele verzameling. Las ergens dat je de papieren verpakkingen kan vullen met watten en dan boeklon erover zodat je langer mooi blijven.
Update: Wij zoeken nog: sinaasappel appel paprika broccoli kaas bescuit danoontje vla vlip mars koffie (onderweg) chocomelk sinaasappelsap venz zwitsal pijnenburg corn flakes pasta saus appelmoes Heinz vissticks koopmans pizza chips verkade koekjes tuc evergreen frambozen sportlife perla koffie (onderweg) macaroni kookboek ariel page pampers sun tabletten melk Om te ruilen heb ik: Knakworst bonuskaart met muntjes * Musical kaartje Mermaid 2e gratis (2x) vd AH. * Bioskaart voor Jackie 2e kaartje halve prijs geldig van 10 mei tm 27 juni * 34 Nutricia streepjescodes. * etos babyzegels
Update 5-5: Wij zoeken nog: sinaasappel appel paprika (onderweg) broccoli kaas (onderweg) bescuit danoontje vla vlip mars (onderweg) chocomelk (onderweg) sinaasappelsap venz zwitsal pijnenburg corn flakes pasta saus (onderweg) appelmoes Heinz vissticks koopmans pizza chips verkade koekjes tuc (onderweg) evergreen frambozen (onderweg) sportlife macaroni (onderweg) kookboek ariel page pampers sun tabletten melk (onderweg) Om te ruilen heb ik: Knakworst bonuskaart met muntjes * Musical kaartje Mermaid 2e gratis (2x) vd AH. * Bioskaart voor Jackie 2e kaartje halve prijs geldig van 10 mei tm 27 juni * 34 Nutricia streepjescodes. * etos babyzegels