Hier dankzij de ruilmiddag bijna compleet. Wie moeten nog de pannenkoekenmix. Voor een vriendin zoek ik nog de pijnenburg. Heb ondertussen nog wel dubbelen en komen nog meer dubbelen bij want wat ik nog binnenkreeg kon ik vandaag ook voor een deel ruilen. Vor nu heb ik nog: Pastasaus Fanta Melk Chocoladereep Mars Macaroni Kip Bonuskaart met geld 5x Zou nu graag ruilen tegen Etos babyzegels of de verzendkosten
@ Susan27: Helaas heb ik geen pannekoekenmix. Mocht ik hem nog van iemand krijgen, dan komt hij jouw kant op. Heb je wel PB gestuurd over de anderen.
Nee, die heb ik ook niet. Zal die ook in de gaten houden. Ik krijg er nog een aantal van mijn schoonmoeder.
even een update hier ook nog een paar nodig Kip Perla koffiepads vissticks banaan danoontje (heb de oranje alleen) Te ruilen melk 2x appelmoes de koffie jam pastasaus 3x muntjes fanta beschuit evergreen hagelslag heb ook etos babyzegels om te ruilen
wij zoeken nog: Sinaasappel Broccoli Beschuit Nutella Verkade koekjes vla vlip vissticks raket ijsjes frambozen pampers sun vaatwastabletten Wij hebben dubbel: Page 2x Nivea creme Ah Perla Koffiepads bonuskaart +muntjes Ik kan evt. ook ruilen tegen DE punten, C1000 uitzegels, of doe maar een voorstel!
Hier zoeken we er ook nog een aantal: appel paprika beschuit chocomel jam cornflakes appelmoes ketchup verkade koekjes tuc lamp ariel page nivea melk Heb te ruil: cola kip brood pindakaas perla koffie etos babyzegels bonnen dagje uit van optimel (of optimelcodes) Kan iemand me nog helpen?
Wij zijn nog op zoek naar: Pannenkoekenmix Pizza Verkade koekjes Ontbijtkoek Te ruil: Paprika Appelmoes Brood melk sinasappel chips ketchup mars nivea
Hallo Allemaal, Wij zoeken nog de vissticks en de cornflakes. Wie kan ons helpen? Ik heb nog een hoop dubbelen om te ruilen!
*Update* Wij sparen ze ook, hebben er nog een boel nodig Wij hebben nog nodig: - Sinasappel - Tomaat - Paprika - Brocolli - Chiquita Banaan - Kip - Bolletje Beschuit(onderweg) - Campina Vlaflip - Coca Cola - Douwe Egberts Koffie - Appelsientje Sinasappelsap - Zwitsal Shampoo - Calve Pindakaas(onderweg) - Hero Jam - Peijnenburg Ontbijtkoek - Bertolli Pastasaus - Hak Appelmoes - Iglo Vissticks - Koopmans Pannekoeken - Ristorante Pizza - Ola Raketijs - Verkade Koekjes - Tuc Koekjes - AH Frambozen (onderweg) - AH Macaroni (onderweg) - AH Lamp - Pampers - Fanta (onderweg) - Danoontje Oranje/Geel - Zwitsal Wasgel? Wij kunnen ruilen: - Bonuskaart met muntjes - 2 Unox Knakworstjes - Heinz Ketchup - Venz Hagelslag - Sportlife - AH Frambozen Eventueel kan ik ook ruilen tegen: DE Zegels, Plus Glas Zegels, AH Efteling Zegels of Verzendkosten
up! wij zoeken nog verkade koekjes, vissticks, broccoli en vla vlip. Voor de broccoli, ik woon in Enschede! Wie kan mij aan (een van) bovenstaande helpen? Stuur maar een PB met wat jullie nog nodig hebben dan kijk ik bij onze dubbelen!
Ik heb de volgende mini's in de aanbieding; - Sportlife - Macaroni - Calvé pindakaas - Perla koffiepads - Lays Paprikachips - Coca Cola - Raket - Ristorante pizza - Nivea creme - Grand Italia pastasaus - Ariel wasmiddel - danoontje - melk - hagelslag - page toiletpapier - kip - tuc Gevraagd; - Sinaasappel - broccoli - banaan - cornflakes - vissticks Ik zou het liefst ruilen met iemand in omgeving Arnhem/Nijmegen, of eventueel Eindhoven. Als je echt te vertrouwen bent (), kan het ook via de post. Ik kan ook ruilen tegen; eftelingspaarkaarten (1 kaart per mini!), of DE-punten
Wij missen ook nog een aantal mini's: Nodig: * Perla koffiepads * Hero vol fruit * brood * appelsientje * broccoli * sinaasappel * evergreen * macaroni Deze hebben we over: * knaks * pizza * kip * bonuskaart * san fransisco * beschuit * DE koffie * wc papier * mars * vissticks * zwitsal * chocomelk * heinz ketchup * pindakaas Mocht er iemand willen ruilen, dan hoor ik dat graag. Wellicht makkelijker via pb....
Wij zoeken nog: brood appel broccoli kip jam cornflakes nivea Dubbel: raket beschuit vlaflip pindakaas mars toiletpapier ariel bonuskaart