met "zure" poep! Whahaha! Tjesis... "ruik eens" vraagt mij vriend die Lars al bungelend voor me houd... nou het deed zowaar pijn in mn keel! Wat was dat nou met zulke luiers.... tandjes??? *ik denk onderhad bij alles aan tandjes haha!*
WHAHAHAHAHHA. Té erg he? Jenaya had het ook vanmiddag normaal zijn het drolletjes maar nu was het echt.... vies!! Denk ook bij alles aan tandjes, maar tot nu toe nog steeds niets...
Haha! Ja! Al 2 maanden... eerst het kwijlen... daarna overal op bijten (nu al 1,5 maanden) dan de huilbuien die ineens kwamen en verdwenen... nu dit. Maar echt erg als je een gewone poepbroek moet checken met je snuiterd... zoiets verwacht je dan niet whaha!
Ja... en ik werk in de zorg dus heb al veel variaties van drollen voorbij zien komen Maar dat zo'n klein ventje dan ineens zo kan stinken! Papa en mama waren even in paniek haha! Ik naar boven voor washandjes en papa met de neus boven de broekus hahaha!
Onze dochter heft bijna drie weken van die stinkende zure luiers gehad maar was wel vier tanden rijker daarna! Echt zo erg op een gegeven moment dat ik zowat over mijn nek ging..
ieee hier ook 1tje en wat nog efe erger is als ze erbij aan de diaree zijn!!!!!!!!!!!!!!! dus van top tot teen onder de poep en dan nog die verscrikkelijke zure lucht!
Ohhh erg hè? Mijn dochterje heeft dat ook een paar keer gehad. De eerste keer was ik aan het winkelen en zag ineens een vlek in haar jas...OMG, ja hoor, diarree. Dus ik snel met haar naar huis, was gelukkig dichtbij. Ik doe die luier open, van achter naar voren, helemaal bepoept en een stank!!!!!!! Nog nooit eerder geroken. Ik stond te kokhalsen boven haar, nou en ik kan echt wel tegen poeplucht. Maar dit? Ik voelde me wel heel schuldig tegenover haar, oh, mama staat te kokhalsen. Gelukkig was ze nog te klein om het te beseffen