mijn zoontje heeft nu ong 3 weken zijn redressiehelmpje op. we maken hem elke dag schoon met water en zeep. de warme dagen zelfs 2x. maar uiteraard gaat het toch wat onaangenaam ruiken. zijn er mensen die misschien nog tips hebben?? of kunnen we niet meer als dit doen?? groetjes
Wij maakten hem ook geregeld schoon met dettol of alcohol, maar echt helemaal geurvrij krijg je het helmpje niet. Zeker niet met zulke temperaturen en je kindje flink zweet. Het is even afzien, maar je doet het voor het resultaat. Succes!
Ik maakte het helmpje iedere dag schoon met alcohol, dettol-lucht kon ik niet tegen Wat ook wil helpen, is de helm een kwartiertje in de koelkast zetten na het schoonmaken.. Natuurlijk niet rechtstreeks uit de koelkast weer op het hoofdje zetten
wij deden idd ook alkohol of verdunde dettol, je kan ook de makers bellen voor evt tips....als ie dan afwas deden we gelijk ff zijn koppie wassen ( veel haar had ie niet )
Er bestaan van die sokken die je gebruikt voor een gipsarm. als je daar repen van afknipt (formaat haarband) kun je die op het hoofd onder de helm laten dragen. misschien helpt het bij jullie ook tegen het zweten.
Hoi, Mijn zoontje heeft nu ook 1 weekje zijn helmpje en ons raden ze aan om bij elke luier verschoning het helmpje goed schoon te maken met zijn eigen shampoo en na te doen alcohol,we hebben speciale doekjes,is erg makkelijk. succes! groetjes patricia
t moest niet nat worden, stank komt door vocht, daarom met alcohol schoonmaken.je kunt die stank niet volledig voorkomen.vooral met dit weer veel zweten enzo.