Hey meiden..... Nou dit gaat hier supersnel. Ik had al een eiblaasje van 18+....Ik hoefde ook alleen de Cetrotide te spuiten.Dit keer dus maar 1 keer de Gonal-f... Baarmoederslijmvlies was ook mooi dik. Ik ben net gebeld.vanavond om 22.30 de pregnyl spuiten... En donderdag om 8.30 uur de punctie....... Ik hoop zo dat ze dan eindelijk eens een eitje eruit krijgen....
Minoutje is erg zenuwachtig deze keer. Ik zag net dat het ook nog erg mistig is en het vriest buiten. Bah............morgen maar heel vroeg weg.....ben bang om te laat te komen.
Ga lekker op tijd weg, kan je rustig aan doen en als je echt veel te vroeg bent...ownee...koffie mag je niet...shit. Nou meid, ontzettend veel succes! Ik vergeet die ochtenden echt nooit meer! Denk aan je! Elmo
Joehoe...........we zijn een stapje verder gekomen. We hebben een eitje. Ik heb wel veel buikpijn ,kruip zo ook lekker weer op bed. Zondag worden we tussen 9 en 10 uur gebeld of er bevruchting is en wanneer dan die dag de TP is......
He wat een super goed nieuws zeg! Wat zei ik jou! Je had ook wel het dreamteam tot je beschikking he! Doe nu lekker rustig aan...blijf lekker op de bank en laat je lekker bedienen Ik hoop dat je zondag ook super goed nieuws krijgt en eindelijk die wachtweken in kan! Ik duim voor je meid!
Dank je meiden.... Ik heb veel geslapen vandaag. Heb wel steeds krampen in mijn buik. Maar warm hittepitje helpt wel wat... Ik vond het ook mooi om te zien dat je dan je eigen eitje ziet ..
Ik heb ook de TP op het scherm gezien. heel indrukwekkend Zondag tussen 9 en 10 zal ik even hard voor je duimen, voor een mooie bevruchting Groetjes Scat
Helaas voor ons slecht nieuws...... Er was wel bevruchting ,maar de emmy was niet goed genoeg om teruggeplaatst te kunnen worden.